Skip links

Szkolenia – hotelarstwo i gastronomia

Katalog szkoleń

tn AdWords dla Hotelarzy

Reklamy w AdWords dla Hotelarzy

Celem szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarce Google – wraz z przykładami oraz konsultacjami dotyczącymi obiektów reprezentowanych przez uczestników spotkania

Zobacz szczegóły
tn Coaching pracowników restauracji

Coaching pracowników restauracji

Celem szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarce Google – wraz z przykładami oraz konsultacjami dotyczącymi obiektów reprezentowanych przez uczestników spotkania

Zobacz szczegóły
tn CROSS SELLING I UP SELLING usług hotelowych 1

CROSS-SELLING I UP-SELLING usług hotelowych

Szkolenie skupia się na rozwoju praktycznych umiejętności aktywizacji sprzedaży. Uczestnicy uczą się identyfikować i realizować w praktyce możliwości dodatkowej sprzedaży usług hotelowych poprzez up i cross selling.

Zobacz szczegóły
tn CROSS SELLING I UP SELLING w gastronomii

CROSS-SELLING I UP-SELLING w gastronomii

Celem szkolenia jest przeszkolenie osób ,w wyniku którego nastąpi zwiększenie umiejętności posługiwania się technikami sprzedaży.

Zobacz szczegóły
tn CROSS SELLING I UP SELLING usług gastronomicznych 1

CROSS i UP-SELLING usług gastronomicznych

Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zagadnienie psychologii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na up-selling i cross-selling w restauracji.

Zobacz szczegóły
tn Efektywne zarządzanie gastronomią

Efektywne zarządzanie gastronomią

Celem szkolenia jest zapoznanie się uczestników z metodami kontroli kosztów jak również właściwego interpretowania wyników finansowych.

Zobacz szczegóły
tn Komunikacja wewnętrzna w kreowaniu wizerunku hotelu

Komunikacja w kreowaniu wizerunku hotelu

Uczestnicy zapoznają się ze znaczeniem kanałów percepcyjnych poszczególnych typów odbiorców i praktycznymi sposobami wykorzystania ich.

Zobacz szczegóły
tn Kucharz Kucharka – kurs w zakresie podnoszenia kwalifikacji 1

Kucharz – kurs w zakresie podnoszenia kwalifikacji

Celem szkolenia jest Doskonalenie wiedzy kulinarnej, podwyższanie umiejętności zawodowych w zakresie przygotowywania, prezentacji i aranżacji potraw.

Zobacz szczegóły
tn Kurs pierwszej pomocy w restauracji

Kurs pierwszej pomocy w restauracji

Szkolenia prowadzi kadra instruktorska, posiadająca certyfikaty AHA i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z elementami survivalu.

Zobacz szczegóły
tn Kurs barmański

Kurs barmański

Celem szkolenia jest nabycie lub uzupełnienie wiedzy teoretycznej i praktycznej, która pozwoli na efektowną i efektywną pracę.

Zobacz szczegóły
tn Profesjonalny kurs kelnerski

Kurs kelnerski

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili: zdefiniować swoją rolę jako pracownika restauracji oraz określić swoje mocne strony i braki.

Zobacz szczegóły
tn Szkolenie kelnerskie

Szkolenie kelnerskie

Celem szkolenia jest doskonalenie wiedzy i umiejętności w zakresie organizacji i perfekcyjnej obsługi konsumenta.

Zobacz szczegóły
tn Profesjonalna obsługa gościa w restauracji 1

Profesjonalna obsługa gościa w restauracji

Celem szkolenia jest poznanie różnych technik obsługi gości, nabycie umiejętności prawidłowego serwisu poszczególnych dań.

Zobacz szczegóły
tn Profesjonalna obsługa i kontakt z gościem hotelowym

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego

Celem szkolenia jest poznanie form i zasad komunikacji i obsługi gościa hotelowego oraz umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji.

Zobacz szczegóły
tn Profesjonalna obsługa klienta SPA

Profesjonalna obsługa klienta SPA

Celem szkolenia jest zaprezentowanie i przekazanie wiedzy dotyczącej tematyki obsługi klienta w obiekcie Spa.

Zobacz szczegóły
tn Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej

Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej

Celem szkolenia jest przypomnienie, usystematyzowanie podstawowych zasad i standardów pracy recepcjonisty ze szczególnym uwzględnieniem jakości.

Zobacz szczegóły
tn Profesjonalna obsługa reklamacji w hotelu

Profesjonalna obsługa reklamacji w hotelu

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili reagować w sytuacjach uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji oraz kreować pożądany wizerunek hotelu.

Zobacz szczegóły
tn Mistrzostwo w usługach hotelowych

Mistrzostwo w usługach hotelowych

Szkolenie jest programem motywacyjnym z elementami technik sprzedażowych dedykowanym dla osób związanych z biznesem usług hotelowych.

Zobacz szczegóły
tn Przepis na sukces w marketingu obiektu hotelowego

Przepis na sukces w marketingu

Celem szkolenia jest uświadomienie, jakich kanałów dystrybucji nie wykorzystuje twój HOTEL oraz pokazanie, jak przygotować kreację reklamową twojego hotelu.

Zobacz szczegóły
tn Recepcja SPA – centrum zysków 1

Recepcja SPA – centrum zysków

Celem szkolenia jest nauczenie zasad przyjmowania rezerwacji w SPA, prowadzenia rozmów telefonicznych oraz odpisywania na maile i zapytania.

Zobacz szczegóły
tn Rola managera restauracji jako lidera

Rola managera restauracji jako lidera

Celem szkolenia jest zdobycie kwalifikacji w zarządzaniu biznesem gastronomicznym oraz wypracowanie własnego stylu zarządzania.

Zobacz szczegóły
tn Skuteczny marketing online turystyczny

Skuteczny marketing online turystyczny

Celem szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego w turystyce.

Zobacz szczegóły
tn Skuteczny marketing online w hotelarstwie

Skuteczny marketing online w hotelarstwie

Celem szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego w hotelarstwie – wraz z przykładami.

Zobacz szczegóły
tn Sprzedaż online usług hotelarskich

Sprzedaż online usług hotelarskich

Szkolenie umożliwia poznanie i wykorzystywanie najważniejszych narzędzi służących do promocji usług hotelarskich w Internecie.

Zobacz szczegóły
tn Sprzedaż w hotelu i maksymalizacja jej skuteczności

Sprzedaż i maksymalizacja jej skuteczności

Podstawowym celem tego szkolenia jest zapoznanie się z prawidłowym funkcjonowaniem komórki sprzedażowej opartej na kilku modelach z uwzględnieniem specyfiki hotelu.

Zobacz szczegóły
tn Standardy obsługi gościa SPA – strategia sukcesu

Standardy obsługi gościa SPA – strategia sukcesu

Celem szkolenia jest praktyczne przekazanie wiedzy dotyczącej profesjonalnej obsługi klienta w SPA , problemów w kontaktach z gośćmi SPA oraz nieznajomości potrzeb klientów.

Zobacz szczegóły
tn System HACCP w gastronomii

System HACCP w gastronomii

Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji personelu poprzez zrozumienie istoty wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpieczeństwem produkcji żywności.

Zobacz szczegóły
tn Organizacja usług cateringowych

Organizacja usług cateringowych

Celem szkolenia jest nabycie lub uzupełnienie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu cateringu, jego rodzajów jak również obsługi klienta.

Zobacz szczegóły
tn Turystyka w mediach społecznościowych

Turystyka w mediach społecznościowych

Szkolenie skupia się w głównej mierze na wykorzystywaniu olbrzymiego potencjału mediów społecznościowych w promocji usług turystycznych

Zobacz szczegóły
tn Vademecum pokojowej

Vademecum pokojowej i housekeeping’u

Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy personelu zatrudnionego w dziale housekeepingu. Szkolenie zawiera elementy teoretyczne oraz praktyczne.

Zobacz szczegóły

CEIB W LICZBACH

2900

szkoleń rocznie

80

szkoleń w ofercie

14

lat doświadczenia

Zaufali nam

Opinie naszych klientów

Return to top of page