Skip links

Sprzedaż online usług hotelarskich

Szkolenie umożliwia poznanie i samodzielne wykorzystywanie w przyszłości najważniejszych narzędzi służących do promocji usług hotelarskich w internecie, a co za tym idzie do sprzedaży usług. Szkolenie pozwala nabyć kompetencje i umiejętności, które są niezbędne w promocji hotelarstwa, i które są konieczne w działach marketingu i sprzedaży.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Sprzedaż online usług hotelarskich

Tematyka szkolenia

  • Dlaczego warto prowadzić sprzedaż online
  • Klient usług hotelarskich w internecie – jak sprawdzić ilu jest chętnych na nasze usługi?
  • Czy prowadzić działania reklamowe samodzielnie czy przez agencję?
  • Jak mierzyć efektywność kampanii sprzedażowej w internecie?
  • Modele reklamowe a modele sprzedażowe – jak minimalizować ryzyko hotelu
  • Wirtualny sprzedawca w hotelu – prawidłowe serwis WWW dla klientów online przygotowanie
  • Google Adwords w praktyce czyli przedstawiciel handlowy hotelu

 

2a. Adwords – efektywna reklama usług hotelarskich w internecie:

  • podstawowe zasady planowania kampanii sprzedażowych
  • prawidłowe zintegrowania Adwords z innymi systemami Google
  • prawidłowe zintegrowanie Adwords z witryną internetową hotelu
  • tworzenie reklam sprzedażowych – psychologia reklamy w hotelarstwie
  • optymalizacja efektów reklamowych – jak prawidłowo interpretować dane i podejmować kolejne decyzje
  • jak zmniejszyć koszt reklamy
  • sposoby budowania przewagi nad bezpośrednią konkurencją
  • samodzielne kierowanie reklam do odpowiednich grup docelowych

2b. Adwords – wykorzystanie dodatkowych możliwości systemu reklamowego:

  • samodzielne przygotowywanie reklamy graficznej hotelu w 5 min.
  • określanie celów sprzedażowych dla reklam usług hotelarskich
  • bezpieczne zwiększanie zasięgu reklamy o prestiżowe serwisy i portale internetowe
  • planowanie kampanii remarketingowych
  • monitoring konkurencji obecnej w Google
  • Profesjonalne systemy do e-mail marketingu
  • Tworzenie newslettera sprzedażowego krok po kroku
  • Budowanie bazy odbiorców i ich segmentacja
  • Dodatkowe efekty sprzedażowe ważne w newsletterze hotelu
  • Umiejętne interpretowanie raportów kampanii oraz planowanie kolejnych wysyłek

 

  • Google Analitycs – pełna kontrola działań reklamowych hotelu w jednym miejscu
  • Jak poprawnie oceniać efektywność reklamy hotelu w internecie
  • Jak mierzyć efekty sprzedażowe i działania budujące postawy pro sprzedażowe
  • Planowanie działań reklamowych na stronie internetowej hotelu
  • Jak rozpoznać usługi hotelu o największym zainteresowaniu klientów

 

  • Reklama kontekstowa i intekstowa w promocji usług hotelarskich
  • Reklama sprzedażowa w mediach społecznościowych
  • Pozycjonowanie – jak ocenić czy wpływa na sprzedaż

 

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page