Skip links

Business Process Outsourcing – usługi dla HR

Zajmujemy się kompleksową organizacją (outsourcingiem) działań rozwojowych dla firm w zakresie logistycznym i merytorycznym. Umiejętność tworzenia przez nas dopasowanych rozwiązań w zakresie kompleksowej obsługi procesów rozwojowych pozwala każdorazowo zbudować efektywny model współpracy. Firmy decydujące się na przekazanie CE&B określonych modułów zadań mogą oczekiwać przede wszystkim ograniczenia kosztów i czasu przy jednoczesnej gwarancji jakości działań. W zakres naszych usług wchodzą:

  • Identyfikacja i planowanie szkoleń:
    przygotowywanie i zarządzanie harmonogramami szkoleń/administrowanie baz informacji dotyczących kompetencji dostawców/zarządzanie informacją w systemie szkoleniowym/ zarządzanie zgłoszeniami i zmianą
  • Realizacja szkoleń:
    organizacja szkoleń oraz pozostałych inicjatyw rozwojowych/ wybór dostawców szkoleń/ logistyka i wsparcie administracyjne szkoleń w tym: odpowiednie wyposażenie, materiały, wyżywienie, transport, noclegi/ zarządzanie dokumentacją projektu/ zapewnienie efektywnej komunikacji z uczestnikami i dostawcami/ wysyłka zaproszeń / negocjowanie umów/ zakup usług rozwojowych i licencji;
  • Nadzór nad jakością dostarczanych szkoleń oraz rozwiązywanie problemów: logistyka, administracja;
  • Formalne rozliczenie i ocena szkoleń:
    rozliczenie list obecności/ archiwizacja dokumentów/ administrowanie wynikami testów / obsługa certyfikatów/ zarządzanie ankietami szkoleniowymi;
  • Rozliczenia finansowe Szkoleń zgodnie z przyjętym standardem Klienta
  • Podnoszenie efektywności procesu dostarczania Szkoleń:
    współpraca ze wszystkimi jednostkami uczestniczącymi w procesie rozwoju organizacji/ cykliczne przeprowadzanie analiz dostarczanych szkoleń/ rekomendacje dotyczące optymalizacji dalszego procesu dostarczania usług rozwojowych/ wdrożenia rekomendacji.
tn business consultation PSG3HTE

Korzyści dla klienta

Korzyści dla Klienta płynące z outsourcingu szkoleń:

  •  wysoka jakość i standaryzacja usług,
  • oszczędność czasu,
  • usprawnienie i optymalizacja procesów,
  • poprawa wydajności procesu dostarczania usług rozwojowych,
  • wynegocjowanie konkurencyjnych stawek u Dostawców i Kontrahentów,
  • zmniejszenie kosztów organizacji szkoleń i redukcja kosztów,
  • rozwój pracowników i wzrost pozycji wydziału HR,
  • powstanie „centrum logistycznego”,
  • redukcja zatrudnienia.

W ramach outsourcingu zrealizowaliśmy ponad  11 tyś. projektów rozwojowych.

Zaufali nam

Opinie naszych klientów

Return to top of page