Skip links

PROPOZYCJA WEBINARÓW 2020

Poniżej przedstawiamy wybrane webinary, które realizujemy z rekomendowanymi Trenerami i Partnerami Wykonawczymi Centrum Edukacji i Biznesu.

Oferta webinarów

REMOTE LEADERSHIP CHALLENGE. Jak przewodzić zespołowi w wirtualnej rzeczywistości?

Program webinaru obemuje:

  •  Big Reset, czyli wielka zmiana w stylu pracy. Na ile remote worki home office staną się powszechnym sposobem pracy w przyszłości?
  • Home office to coś więcej niż Zoom i Whatsapp. Top zachowań managerskich zwiększających efektywność wirtualnego zespołu:
    • Nowa sytuacja nowe otwarcie. Jasna komunikacja oczekiwań i celów;
    • Bez zaufania nie ma zespołu. Współpraca i przejrzystość w działaniu;
    • Hi-Tech równa się Hi-Touch. Komunikacja i bycie w kontakcie;
    • CU on-line. Prowadzenie efektywnych spotkań wirtualnych;
    • Do less with less. Uproszczenia i ułatwienia, które warto wprowadzić;
    • Empowerment i motywowanie. Mniej kontroli, więcej samodzielności i odpowiedzialności;
    • Docenianie, chwalenie i podkreślanie osiągnięć. Empatia i elastyczność w działaniu.
  • Fakty i mity o pracy zdalnej. Top zachowań managerskich sabotujących efektywną pracę wirtualnego zespołu.
  • Wellbeingi work-life blend. Jak wspierać produktywny, pozytywny i satysfakcjonujący styl pracy poszczególnych członków zespołu.

 INWESTYCJA w webinar obejmuje:

  • Realizacja webinaru przez 1 EKSPERTA DLA 100 OSÓB
  • 90 MINUT ZAJĘĆ – prezentacja + SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI
  • HANDOUT dla Uczestnika w formie PDF (podsumowanie sesji)
  • Lista rekomendowanych artykułów merytorycznych
tn Reklamy w AdWords dla Hotelarzy

Skuteczna komunikacja online

Krótko o webinarze:

Przygotowanie do prowadzenia komunikacji online, wyboru właściwych narzędzi do swoich potrzeb i do aktualnej sytuacji w firmie, poznanie podstawowych zasad prowadzenia webinarów, live’ówi innych typów komunikacji online dla efektywnego wykorzystania ich w pracy.

 INWESTYCJA w webinar obejmuje:

  • Realizacja webinaru przez 1 EKSPERTA DLA 200 OSÓB
  • 120 MINUT ZAJĘĆ – prezentacja + SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI
  • HANDOUT dla Uczestnika w formie PDF (podsumowanie sesji)
  • Lista rekomendowanych artykułów merytorycznych
tn Stres i zarządzanie emocjami

PROFESJONALNE PREZENTACJE ONLINE” – jak wykorzystać technikę i budować autorytet.

Webinar  koncentruje się na:

  • Poznanie i zastosowanie technik skutecznej komunikacji wideo.
  • Budowaniu autorytetu eksperta w wideo prezentacji.
  • Wzmocnienia Uczestników w korzystaniu z nowego kanału komunikacji z Zarządem, przełożonym, Klientem.

 INWESTYCJA w webinar obejmuje:

  • Realizacja webinaru przez 1 EKSPERTA DLA 20 OSÓB
  • 120 MINUT ZAJĘĆ – prezentacja + SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI
  • HANDOUT dla Uczestnika w formie PDF (podsumowanie sesji)
  • Lista rekomendowanych artykułów merytorycznych
los

Jak efektywnie dotrzeć do Klienta online

Zagadnienia webinaru

  •  Skąpe zasoby uwagi klienta
  • Estetyka strony równie ważna jak jej funkcjonalność
  • Wzrokowe odchylenia (visual biases)
  • Rola informacji zwrotnej
  • Rola cyfrowej ekspertyzy klienta
  • Personalizacja preferencji, zainteresowań, historii i miejsca komunikacji z klientem online
  • Algorytm wyboru opcji

 INWESTYCJA w webinar obejmuje:

  • Realizacja webinaru przez 1 EKSPERTA DLA 100 osób
  • 60 minut + 30 minut sesja Q&A
  • HANDOUT dla Uczestnika w formie PDF (podsumowanie sesji)
  • Lista rekomendowanych artykułów merytorycznych
tn Tworzenie w biznesie

Utrzymywanie zaangażowania pracowników w sytuacji kryzysowej i pracy zdalnej

Zagadnienia webinaru

  • Przeorganizowanie zespołu pracowniczego i rozdzielenie ról na czas kryzysu.
  • Budowanie zaangażowania.
  • Komunikacja z zespołem pracowniczym i przekazywanie istotnych informacji.
  • Zlecenie prac w zespole pracującym zdalnie.
  • Podnoszenie motywacji w relacji na odległość.
  • Efektywne spotkania wirtualne.

 INWESTYCJA w webinar obejmuje:

  • Realizacja webinaru przez 1 EKSPERTA DLA 100 osób
  • 60 minut + 30 minut sesja Q&A

HANDOUT dla Uczestnika w formie PDF (podsumowanie sesji

tn serious manager PDTXZEH

Multitasking i planowanie pracy w warunkach Home Office

Zagadnienia webinaru

  • Osławiony multitaskig – utopia czy wymóg pracy w nowoczesnej organizacji?
  • Zarządzanie swoim czasem i zarządzanie sobą w czasie home office.
  • Efektywność osobista czyli jak mierzyć siły na zamiary.
  • Osobiste bariery utrudniające efektywną pracę zdalną.
  • Techniki wspomagające zarządzanie czasem w sposób wielozadaniowy.
  • Narzędzia przydatne w multitaskingu.
  • Zachowanie life – work balance.

 INWESTYCJA w webinar obejmuje:

  • Realizacja webinaru przez 1 EKSPERTA DLA 100 osób
  • 60 minut + 30 minut sesja Q&A
  • HANDOUT dla Uczestnika w formie PDF (podsumowanie sesji)
  • Lista rekomendowanych artykułów merytorycznych

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

CEIB W LICZBACH

2900

szkoleń rocznie

240

szkoleń w ofercie

16

lat doświadczenia

Zaufali nam

Opinie naszych klientów

Return to top of page