Skip links

Szkolenia – obsługa klienta

Katalog szkoleń

tn Efektywna obsługa reklamacji 1

Efektywna obsługa reklamacji

Celem szkolenia jest poznanie filozofii „Reklamacja jako prezent”, modelu 7 kroków wg. J. Barlow & C. Moller korespondencji reklamacyjnej z klientem.

Zobacz szczegóły
tn Obsługa reklamacji od strony prawne

Obsługa reklamacji od strony prawnej

Poznanie aktów prawnych dotyczących procesów reklamacyjnych, poznanie procesów przyjmowania reklamacji przy różnych wariantach.

Zobacz szczegóły
tn Profesjonalna obsługa reklamacji

Profesjonalna obsługa reklamacji

Celem szkolenia jest nauczenie się lepszej i skuteczniejszej komunikacji w sytuacjach trudnych – skarg i reklamacji oraz asertywnej postawy podczas rozmów z klientami.

Zobacz szczegóły
tn Reklamacja i obsługa trudnego klienta

Reklamacja i obsługa trudnego klienta

Celem szkolenia jest poznanie reguł i standardów przygotowania pisemnej odpowiedzi na zgłaszane reklamacje.

Zobacz szczegóły
tn Zarządzanie zmianą w firmie

Zarządzanie zmianą w firmie

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i narzędzi dla skuteczniejszej komunikacji w realnych sytuacjach zawodowych uczestników szkolenia.

Zobacz szczegóły
tn Telefoniczna obsługa trudnego klienta

Telefoniczna obsługa trudnego klienta

Celem tego szkolenia jest pokazanie rzeczy, które w największym stopniu determinują skuteczność i jakość telefonicznej obsługi Klienta.

Zobacz szczegóły
tn Reklamacja pisemna

Reklamacja pisemna

Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności posługiwania się i używania języka dopasowanego do różnych typów osobowości konsumenta.

Zobacz szczegóły

CEIB W LICZBACH

2900

szkoleń rocznie

80

szkoleń w ofercie

14

lat doświadczenia

Zaufali nam

Opinie naszych klientów

Return to top of page