Skip links

Profesjonalny kurs kelnerski

Każde stanowisko niesie ze sobą konkretne oczekiwania ze strony organizacji, w której dany pracownik pracuje. Szczególnie ważnym aspektem istotnym z punktu widzenia zysków dla organizacji i samego pracownika gastronomii jest świadomość roli, jaką ma do spełnienia oraz jego identyfikacja z tą rolą. Dzięki świadomości roli pracownik może skutecznie pełnić swoją funkcję i realizować strategię organizacji. Znajomość roli i świadomość swojej roli, powoduje wykonywanie pracy przy wysokim poziomie motywacji. Dobry pracownik restauracji zdaje sobie sprawę z wagi odpowiedniego stosowania standardów w restauracji. Odpowiednie wykorzystanie znajomości standardów jest prostą drogą do osiągnięcia sukcesu. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi efekty pracy całego zespołu będą trwalsze.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Profesjonalny kurs kelnerski

Cele szkolenia:

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili: zdefiniować swoją rolę jako pracownika restauracji, Odnaleźć te elementy roli pracownika restauracji, które są spójne z ich osobistymi uzdolnieniami, określić swoje mocne strony i braki, pracować nad wykorzystywaniem swoich mocnych stron oraz nad ograniczaniem wpływu braków kompetencyjnych. Uczestnicy będą w stanie podchodzić do swojej pracy w sposób pro-aktywny z poczuciem odpowiedzialności za wynik, określić potrzeby i ich źródła satysfakcji z pracy oraz obsługiwać w sposób profesjonalny z zachowaniem obowiązujących standardów.

Korzyści dla uczestników:

Zwiększenie świadomości odnośnie własnej roli w organizacji, poznanie sposobów poprawienia własnej efektywności w pełnionej roli, umiejętność identyfikacji i wykorzystywania swoich mocnych stron w pracy, identyfikacja własnych obszarów do rozwoju potrzebnych do bycia efektywnym pracownikiem restauracji, umiejętność skuteczniejszego wpływania na wyniki restauracji poprzez aktywną sprzedaż i zwiększenie własnej wiedzy jako pracownika gastronomii.

Tematyka szkolenia

  • poznanie poszczególnych cech oraz wyglądu profesjonalnego pracownika restauracji
  • zakazane zachowania
  • dekalog kelnera
  • porcelana
  • sztuciec
  • szkło
  • bielizna stołowa
  • restauracja ala’ carte
  • śniadania
  • lunch
  • kolacja
  • imprezy okolicznościowe
  • bufety zasiadane
  • cocktaile
  • bankiety, rauty
  • trzy talerze
  • taca
  • niemiecki
  • francuski
  • rosyjski
  • angielski
  • powitanie
  • przyjęcie zamówienia
  • serwis
  • podanie rachunku
  • podziękowanie za serwis
  • podstawowe informacje o winie
  • serwis wina

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page