Standardy obsługi gościa SPA – strategia sukcesu
Cele szkolenia:
Praktyczne przekazanie wiedzy dotyczącej profesjonalnej obsługi klienta w SPA. Omówienie najważniejszych kwestii oraz problemów pojawiających się w kontaktach gościem SPA. Łamanie obaw i nieznajomości potrzeb klientów SPA. Uczestnik szkolenia pozna tematykę relacji jakie należy budować w kontaktach z klientem SPA. Ważnym celem jest wskazanie drogi uczestnikom szkolenia jak właściwie budować rozmowę z klientem zarówno obecnym jak i potencjalnym.
Uczestnicy:
Szkolenie dla kosmetyczek, fizjoterapeutów oraz masażystów i pracowników recepcji
Korzyści:
Uczestnik zostanie przeszkolony z wielopoziomowej obsługi klienta SPA. Nauczy się reagować na bardzo różne sytuacje jakie mają miejsce lub mogą mieć miejsce w obiektach SPA. Rozwieje wątpliwości co do słuszności postępowania z klientem SPA. Nauczy jak zdobyć zaufanie a także pozyskać serce klientów SPA. Uczestnik pozna słownictwo niezbędne w pracy SPA oraz nauczy się kreować wellness atmosferę w celu realizacji celów budżetowych. Podczas jego trwania uczestnicy poznają nowoczesne trendy na rynku wellness&SPA
Zdobycie umiejętności:
Profesjonalnej obsługi klienta SPA, pewności w rozmowie z klientem SPA, posługiwanie się profesjonalnym językiem SPA, zrozumie czego oczekują od niego klienci i co może im zaoferować oraz pewnie pokona obiekcje i zastrzeżenia klientów
Tematyka szkolenia
1. Wprowadzenia do obsługi klienta SPA
- kto jest klientem SPA
- po co przychodzi i czego oczekuje po wizycie w SPA
- co powinniśmy oferować klientowi z ramienia usług ekskluzywnych
2. Misja pracowników SPA
- czym jest powołanie do pracy w SPA
- jak poradzić sobie z niepewnością podczas wykonywania zabiegów i obsługi klienta SPA
- jaką postawę prezentować aby zadowolić klientów SPA
3. Budowanie profesjonalnych relacji z klientem SPA
- pierwsze wrażenie czyli jak postępować w pierwszych sekundach z klientem
- jakie czynniki decydują o sukcesie w relacjach
4. Zasady obsługi klienta SPA
- powitanie werbalne
- przygotowanie pomieszczeń zabiegowych SPA
- omówienie procedur zabiegowych
- zakończenie oraz odprowadzenie klienta
- pożegnanie z klientem w recepcji SPA
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl