Skip links

Standardy obsługi gościa SPA – strategia sukcesu

Cele szkolenia:

Praktyczne przekazanie wiedzy dotyczącej profesjonalnej obsługi klienta w SPA. Omówienie najważniejszych kwestii oraz problemów pojawiających się w kontaktach gościem SPA. Łamanie obaw i nieznajomości potrzeb klientów SPA. Uczestnik szkolenia pozna tematykę relacji jakie należy budować w kontaktach z klientem SPA. Ważnym celem jest wskazanie drogi uczestnikom szkolenia jak właściwie budować rozmowę z klientem zarówno obecnym jak i potencjalnym.

Uczestnicy:

Szkolenie dla kosmetyczek, fizjoterapeutów oraz masażystów i pracowników recepcji

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Standardy obsługi gościa SPA – strategia sukcesu

Korzyści:

Uczestnik zostanie przeszkolony z wielopoziomowej obsługi klienta SPA. Nauczy się reagować na bardzo różne sytuacje jakie mają miejsce lub mogą mieć miejsce w obiektach SPA. Rozwieje wątpliwości co do słuszności postępowania z klientem SPA. Nauczy jak zdobyć zaufanie a także pozyskać serce klientów SPA. Uczestnik pozna słownictwo niezbędne w pracy SPA oraz nauczy się kreować wellness atmosferę w celu realizacji celów budżetowych. Podczas jego trwania uczestnicy poznają nowoczesne trendy na rynku wellness&SPA

Zdobycie umiejętności:

Profesjonalnej obsługi klienta SPA, pewności w rozmowie z klientem SPA, posługiwanie się profesjonalnym językiem SPA, zrozumie czego oczekują od niego klienci i co może im zaoferować oraz pewnie pokona obiekcje i zastrzeżenia klientów

Tematyka szkolenia

  • kto jest klientem SPA
  • po co przychodzi i czego oczekuje po wizycie w SPA
  • co powinniśmy oferować klientowi z ramienia usług ekskluzywnych

 

  • czym jest powołanie do pracy w SPA
  • jak poradzić sobie z niepewnością podczas wykonywania zabiegów i obsługi klienta SPA
  • jaką postawę prezentować aby zadowolić klientów SPA

 

  • pierwsze wrażenie czyli jak postępować w pierwszych sekundach z klientem
  • jakie czynniki decydują o sukcesie w relacjach

 

  • powitanie werbalne
  • przygotowanie pomieszczeń zabiegowych SPA
  • omówienie procedur zabiegowych
  • zakończenie oraz odprowadzenie klienta
  • pożegnanie z klientem w recepcji SPA

 

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page