Skip links

CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych

Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zagadnienie psychologii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na up-selling i cross-selling w restauracji.

Cele szkolenia:

Wykształcenie lub przebudowa wzorców myślenia o sobie, swoim hotelu i jego usługach, określenie dotychczasowych wzorców relacji z gośćmi i identyfikacja obszarów wymagających zmiany oraz opanowanie techniki prezentowania korzyści.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn CROSS SELLING I UP SELLING usług gastronomicznych

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy nauczą się na ile można, należy kontrolować przebieg rozmowy, ile inicjatywy pozostawić gościom, w jaki sposób pozytywnie i z korzyścią dla siebie wykorzystywać obiekcje rozmówcy oraz jak odmawiać potencjalnym klientom (kiedy jest to zasadne) nie tracąc szansy na przyszły rozwój relacji.

Efekt:

Zwiększenie wysokości rachunków oraz wyższe marże restauracji

Tematyka szkolenia

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page