Vademecum pokojowej
Grupa docelowa:
Programu szkolenia dla pracowników housekeeping’u (służby pięter)
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy personelu zatrudnionego w dziale housekeepingu hotelu, pensjonatu etc. zarówno z wcześniejszym doświadczeniem w housekeepingu jak i bez doświadczenia w pracy w hotelu. Szkolenie zawiera elementy teoretyczne oraz praktyczne. Nieodzownym elementem szkolenia są ćwiczenia praktyczne odbywające się w trakcie szkolenia a następnie ocena efektów wykonanych prac porządkowych przez trenera prowadzącego szkolenie. W związku z tym zlecający szkolenie winien zabezpieczyć miejsce do przeprowadzenia części praktycznej, tj. sprzątania określonych pomieszczeń hotelowych, głównie pokoi hotelowych oraz węzłów sanitarnych. W przypadku obiektu SPA również pomieszczeń strefy SPA. Przeszkolony personel po krótkim okresie przystosowania, obserwacji przez osobę nadzorującą, będzie w pełni przygotowanym do wykonywania obowiązków w dziale housekeepingu dowolnej placówki hotelowej.
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zostaną przeszkoleni w skutecznych i sprawdzonych technikach wielopoziomowej obsługi klienta obiektu Spa. Pozna tajniki podejścia do klienta w licznych sytuacjach jakie w jego karierze mogą mieć miejsce. Przede wszystkim przekazana zostanie mu wiedza z tworzenia Biblii Spa – Operation Manual – przez wielu nazywaną odpowiednikiem systemu ISO dla obiektów Spa. Także wskazana zostanie droga tworzenia oferty dla konkretnych, pojedynczych lub instytucjonalnych, klientów. Uczestnicy poza tym zyskają wiedzę jak radzić sobie z klientem trudnym, problemowym oraz jak w sytuacjach przez niego kreowanych się zachować. Poruszona zostanie także tematyka języka stosowanego w Spa, to jakim słownictwem należy a jakim absolutnie nie posługiwać się w obiekcie.
Tematyka szkolenia
6. Zasady zachowań pokojowych
- na korytarzach hotelowych i w czasie poruszania się po hotelu
- w czasie sprzątania pokoi
- w kontaktach z gośćmi hotelowymi
- dyskrecja personelu sprzątającego
11. Procedury związane z bielizną hotelową i bielizną gastronomiczną ( w tym transport i przechowywanie)
- bielizna czysta
- bielizna brudna
- wymiana bielizny
- inwentaryzacja bielizny hotelowej i gastronomicznej
- programy ekologiczne ograniczające pranie bielizny hotelowej
12. BiHP w housekeeping’u
- Ocena ryzyka – zagrożenia zdrowia występujące w pracy pokojowej
- odzież robocza służbowa i ochronna
Metody prowadzenia szkolenia:
Zajęcia mają charakter praktyczny. Teoria służy jedynie wprowadzeniu w temat. Wszystkie zagadnienia stają się w ten sposób przedmiotem ćwiczeń i stanowią źródło głębszej obserwacji i analizy. Zakres ćwiczeń jest elastycznie dostosowywany do specyfiki pracy danej grupy uczestników szkolenia.
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl