CROSS-SELLING I UP-SELLING czyli efektywne podnoszenie sprzedaży usług hotelowych
Szkolenie skupia się na rozwoju praktycznych umiejętności aktywizacji sprzedaży. Uczestnicy uczą się identyfikować i realizować w praktyce możliwości dodatkowej sprzedaży usług hotelowych, wykraczających poza pierwotne zapytanie klienta (up-selling) i poza ofertę noclegową (cross-selling) oraz ćwiczą różne sposoby komunikacji z gościem, tak aby akt sprzedaży zachował charakter eleganckiej obsługi i doradztwa. Część ćwiczeniowa przygotowuje do umiejętnego rozpoznawania potrzeb gości, umiejętnego tłumaczenia ich na język korzyści i podnoszenia skuteczności sprzedażowej recepcjonisty.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest wykształcenie lub przebudowa wzorców myślenia o sobie, swoim hotelu i jego usługach, określenie dotychczasowych wzorców relacji z gośćmi i identyfikacja obszarów wymagających zmiany,wykształcenie umiejętności zadawania pytań, które kierują klienta w stronę kupna oraz opanowanie techniki prezentowania korzyści.
Dzięki szkoleniu pracownicy dowiedzą się dodatkowo, na ile można należy kontrolować przebieg rozmowy, ile inicjatywy pozostawić gościom. Dodatkowo, dowiedzą się, w jaki sposób pozytywnie i z korzyścią dla siebie wykorzystywać obiekcje rozmówcy oraz jak odmawiać potencjalnym klientom (kiedy jest to zasadne) nie tracąc szansy na przyszły rozwój relacji.
Tematyka szkolenia
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl