Skip links

CROSS-SELLING I UP-SELLING czyli efektywne podnoszenie sprzedaży usług hotelowych

Szkolenie skupia się na rozwoju praktycznych umiejętności aktywizacji sprzedaży. Uczestnicy uczą się identyfikować i realizować w praktyce możliwości dodatkowej sprzedaży usług hotelowych, wykraczających poza pierwotne zapytanie klienta (up-selling) i poza ofertę noclegową (cross-selling) oraz ćwiczą różne sposoby komunikacji z gościem, tak aby akt sprzedaży zachował charakter eleganckiej obsługi i doradztwa. Część ćwiczeniowa przygotowuje do umiejętnego rozpoznawania potrzeb gości, umiejętnego tłumaczenia ich na język korzyści i podnoszenia skuteczności sprzedażowej recepcjonisty.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn CROSS SELLING I UP SELLING usług hotelowych 1

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest wykształcenie lub przebudowa wzorców myślenia o sobie, swoim hotelu i jego usługach, określenie dotychczasowych wzorców relacji z gośćmi i identyfikacja obszarów wymagających zmiany,wykształcenie umiejętności zadawania pytań, które kierują klienta w stronę kupna oraz opanowanie techniki prezentowania korzyści.

Dzięki szkoleniu pracownicy dowiedzą się dodatkowo, na ile można należy kontrolować przebieg rozmowy, ile inicjatywy pozostawić gościom. Dodatkowo, dowiedzą się, w jaki sposób pozytywnie i z korzyścią dla siebie wykorzystywać obiekcje rozmówcy oraz jak odmawiać potencjalnym klientom (kiedy jest to zasadne) nie tracąc szansy na przyszły rozwój relacji.

Tematyka szkolenia

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page