Skip links

Rola managera restauracji jako lidera

Szkolenie jest narzędziem podnoszenia kwalifikacji pracowników na wszystkich szczeblach. Dla kadry zarządzającej będzie ono przypomnieniem zasad, porównaniem własnej zdobytej wiedzy z założeniami popartymi praktyczną wiedzą. Dla pracowników niższego szczebla możliwość rozwoju osobistego. Dla firm jednym z elementów motywacji pracowników, poprzez budowanie trwałych relacji z pracownikiem, jak również zbudowanie lojalnego zespołu ludzi.

Cel szkolenia

Zdobycie bądź podniesienie kwalifikacji w zarządzaniu biznesem gastronomicznym, budowanie zespołu, rozliczenia, umiejętności zarządzania kosztami, personelem, wypracowanie własnego stylu zarządzania. Podstawowe zagadnienia z systemu HACCP.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Rola managera restauracji jako lidera

Korzyści dla uczestników:

Nabycie wiedzy z zakresu zarządzania jednostką gastronomiczną z uwzględnieniem kontroli kosztów, planowania, budowania zespołu. Podniesienie motywacji pracowników poprzez rozwój ich samych, jak również świadomości organizacyjnej i zależności między zyskiem a kosztami. Szkolenie przyniesie szerokie spojrzenie na wszystkie aspekty zarządzania od budowania relacji z dostawcami, pracownikami a skończywszy na klientach

Grupa docelowa:

Szkolenie kierowane do kadry zarządzającej restauracją, osób pragnących podnosić swoje kwalifikacje, przedsiębiorców prowadzących własne restauracje, firm pragnących podnoszenia kwalifikacji pracowników jako jeden z elementów motywacji.

Tematyka szkolenia

  • Umiejętności Przywódcze – zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie poprzez cele
  • Informacja zwrotna
  • Motywacja Pracowników
  • Coaching
  • Nagany i pochwały
  • Rozwiązywanie problemów – pracowniczych i z klientami
  • Style zarządzania
  • Formalności związane z zatrudnianiem pracowników
  • Elementy Prawa Pracy
  • Obowiązki pracownika i pracodawcy
  • Rodzaje umów o pracę
  • Zasady udzielania urlopów
  • Szkolenia i awanse. Wynagrodzenie, premie i podwyżki
  • Zarządzanie restauracją
  • Funkcjonalność zakładu gastronomicznego
  • Wyposażenie restauracji
  • Sanepid i jego wymagania
  • Koncesja i sprzedaż alkoholu
  • Zawieranie umów z dostawcami
  • Organizowanie przyjęć bankietowych
  • Elementy promocji i reklamy
  • Rozliczanie restauracji, remanenty, inwentaryzacje
  • Komputerowe systemy sprzedażowe
  • Zarządzanie kosztami. – podział kosztów, podstawy kosztów, rachunek zysków i strat
  • Zarządzanie czasem – układanie grafików, delegowanie zadań
  • Obsługa Gościa
  • Sugestywna sprzedaż
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji z gośćmi
  • Podstawy wdrożenia GMP, GHP i HACCP w prawodawstwie polskim i europejskim
  • Definicje i terminologia GMP GHP i HACCP
  • Wymagania dla GMP i GHP
  • Tworzenie dokumentacji GMP i GHP
  • Tworzenie dokumentacji HACCP
  • Dokumentacja HACCP – warsztaty
  • Kontrola Sanitarna a HACCP

Metody prowadzenia szkolenia:

Zajęcia mają charakter praktyczny. Teoria służy jedynie wprowadzeniu w temat. Wszystkie zagadnienia stają się w ten sposób przedmiotem ćwiczeń i stanowią źródło głębszej obserwacji i analizy. Zakres ćwiczeń jest elastycznie dostosowywany do specyfiki pracy danej grupy uczestników szkolenia.

  • prezentacja
  • dyskusja
  • metody aktywne i ćwiczenia praktyczne.

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page