Profesjonalna obsługa gościa w restauracji
Ze względu na wysoki poziom merytoryczny kursu i bogate doświadczenie trenera szkolenie jest również bardzo dobrą okazją do szerszego zapoznania się z problematyką tego zawodu przez osoby piastujące stanowiska menedżerskie, np. kierownik sali.
Celem szkolenia jest poznanie różnych technik obsługi gości, nabycie umiejętności prawidłowego serwisu poszczególnych dań,zapoznanie ze sposobami organizacji różnych rodzajów imprez oraz zdobycie wiedzy sugestywnej sprzedaży oraz zachowania w sytuacjach konfliktowych.
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zostaną przeszkoleni w zakresie znajomości reguł prawidłowej obsługi gości. Posiądą również umiejętność nakrycia stołów na różne okazje,umiejętność składania serwetek czy obsługi poszczególnych typów gości. Poznają zasady zachowania w sytuacjach konfliktowych. Posiądą również znajomość rodzajów wina i sposobu jego serwisu oraz poznają zasady sugestywnej sprzedaży.
Tematyka szkolenia
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl