Skip links

Profesjonalna obsługa gościa w restauracji

Ze względu na wysoki poziom merytoryczny kursu i bogate doświadczenie trenera szkolenie jest również bardzo dobrą okazją do szerszego zapoznania się z problematyką tego zawodu przez osoby piastujące stanowiska menedżerskie, np. kierownik sali.

Celem szkolenia jest poznanie różnych technik obsługi gości, nabycie umiejętności prawidłowego serwisu poszczególnych dań,zapoznanie ze sposobami organizacji różnych rodzajów imprez oraz zdobycie wiedzy sugestywnej sprzedaży oraz zachowania w sytuacjach konfliktowych.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Profesjonalna obsługa gościa w restauracji 1

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy zostaną przeszkoleni w zakresie znajomości reguł prawidłowej obsługi gości. Posiądą również umiejętność nakrycia stołów na różne okazje,umiejętność składania serwetek czy obsługi poszczególnych typów gości. Poznają zasady zachowania w sytuacjach konfliktowych. Posiądą również znajomość rodzajów wina i sposobu jego serwisu oraz poznają zasady sugestywnej sprzedaży.

Tematyka szkolenia

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page