Skip links

AdWords dla Hotelarzy

Wyszukiwarka Google to miejsce, od którego większość naszych potencjalnych gości rozpoczyna poszukiwanie miejsc noclegowych lub pomysłów na spędzenie wolnego czasu. Właśnie dlatego reklama w wyszukiwarkach staje się dla branży turystycznej jedną z najskuteczniejszych form promocji. Hotelarze w szczególności powinni podnosić swoje kompetencje na tym polu. Po to, aby umiejętnie wybrać i kontrolować firmy zewnętrzne zajmujące się tym obszarem, lub aby samodzielnie prowadzić skuteczne działania reklamowe w Google. Temat jest niezwykle istotny – wiedza związana z Search Enginge Marketingiem nieustannie się zmienia, aktualizuje. Bardzo łatwo o błędy, a co za tym idzie – o źle wydane środki. Szkolenie „AdWords dla Hotelarzy” ma pomóc w uniknięciu tych błędów.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn AdWords dla Hotelarzy

Cele szkolenia:

Przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarce Google – wraz z przykładami oraz konsultacjami dotyczącymi obiektów reprezentowanych przez uczestników spotkania.

Grupa docelowa:

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu obiektów hotelowych, pensjonatów, ośrodków SPA – jak również do ich właścicielu lub kadry zarządzającej.

Korzyści dla uczestników:

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom poznać pełną gamę możliwości reklamy zarówno w wyszukiwarce Google, jak i jej serwisach partnerskich lub tematycznych. Uczestnicy poznają również możliwe strategie prowadzenia tego typu kampanii reklamowych.

Tematyka szkolenia

  • Cechy systemu – plusy i minusy tego typu kampanii
  • Różnice między reklamą w wyszukiwarkach a pozycjonowaniem organicznym
  • Rodzaje nośników reklamowych AdWords
  • Rodzaje targetowania komunikatów reklamowych (kanały dotarcia do odbiorców)
  • Ogólna prezentacja i omówienie interfejsu AdWords – w tym najnowsze zmiany
  • Landing Page – gdzie powinniśmy kierować użytkowników?
  • W jaki sposób skutecznie dobrać odpowiednie słowa i frazy kluczowe dla naszego hotelu?
  • Jak działa narzędzie propozycji słów kluczowych?
  • Mogą pomóc: Google Trends, Narzędzie analizy rynków
  • Zewnętrzne narzędzia badania i kombinacji słów kluczowych
  • Jak dopasować te frazy w systemie AdWords? Dopasowanie ścisłe, ogólne, modyfikator AdWords
  • Jak stworzyć teksty reklam zachęcające do kliknięcia?
  • Jak można rozbudować reklamy tekstowe o dodatkowe elementy?
  • Uruchamiamy kampanię – od jakiego budżetu zacząć?
  • Booking.com w AdWords – jak walczyć z gigantem?
  • Na co zwrócić uwagę przy współpracy z firmą zewnętrzną zajmującą się Adwords?
  • Jak działa system emisji banerów reklamowych w AdWords?
  • Jak wyglądają banery, w które klikają użytkownicy?
  • Jakie formaty reklam możemy tworzyć w Google AdWords?
  • Sposoby targetowania reklam banerowych – zainteresowania, tematy, miejsca docelowe
  • Remarketing – w jaki sposób podążać za naszymi użytkownikami?
  • Strategie remarketingowe dla Twojego hotelu
  • Siła YouTube w Polsce – Ty też z niego korzystasz!
  • TrueView – reklama na YouTube. Jak to działa?
  • Rodzaje reklam na YouTube (wyszukiwanie, wyniki wyszukiwania, przed filmem, na filmie)
  • W jaki sposób szybko i tanio tworzyć atrakcyjne filmy video?
  • Google Analytics – omówienie i podstawowe możliwości
  • Cele strony – śledzimy skuteczność
  • Moduł E-Commerce – pogłębiona analiza
  • Przepływy użytkowników, mapa kliknięć – co nam to może dać?
  • Jak wyciągać wnioski z morza danych? Na co zwrócić uwagę?
  • Budujemy przykładowe kampanie
  • Wybieramy strategię dla naszej kampanii
  • Ustalamy budżet

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page