AdWords dla Hotelarzy
Wyszukiwarka Google to miejsce, od którego większość naszych potencjalnych gości rozpoczyna poszukiwanie miejsc noclegowych lub pomysłów na spędzenie wolnego czasu. Właśnie dlatego reklama w wyszukiwarkach staje się dla branży turystycznej jedną z najskuteczniejszych form promocji. Hotelarze w szczególności powinni podnosić swoje kompetencje na tym polu. Po to, aby umiejętnie wybrać i kontrolować firmy zewnętrzne zajmujące się tym obszarem, lub aby samodzielnie prowadzić skuteczne działania reklamowe w Google. Temat jest niezwykle istotny – wiedza związana z Search Enginge Marketingiem nieustannie się zmienia, aktualizuje. Bardzo łatwo o błędy, a co za tym idzie – o źle wydane środki. Szkolenie „AdWords dla Hotelarzy” ma pomóc w uniknięciu tych błędów.
Cele szkolenia:
Przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu w wyszukiwarce Google – wraz z przykładami oraz konsultacjami dotyczącymi obiektów reprezentowanych przez uczestników spotkania.
Grupa docelowa:
Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu obiektów hotelowych, pensjonatów, ośrodków SPA – jak również do ich właścicielu lub kadry zarządzającej.
Korzyści dla uczestników:
Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom poznać pełną gamę możliwości reklamy zarówno w wyszukiwarce Google, jak i jej serwisach partnerskich lub tematycznych. Uczestnicy poznają również możliwe strategie prowadzenia tego typu kampanii reklamowych.
Tematyka szkolenia
1.Wstęp
- Cechy systemu – plusy i minusy tego typu kampanii
- Różnice między reklamą w wyszukiwarkach a pozycjonowaniem organicznym
- Rodzaje nośników reklamowych AdWords
- Rodzaje targetowania komunikatów reklamowych (kanały dotarcia do odbiorców)
- Ogólna prezentacja i omówienie interfejsu AdWords – w tym najnowsze zmiany
- Landing Page – gdzie powinniśmy kierować użytkowników?
2. Reklama tekstowa
- W jaki sposób skutecznie dobrać odpowiednie słowa i frazy kluczowe dla naszego hotelu?
- Jak działa narzędzie propozycji słów kluczowych?
- Mogą pomóc: Google Trends, Narzędzie analizy rynków
- Zewnętrzne narzędzia badania i kombinacji słów kluczowych
- Jak dopasować te frazy w systemie AdWords? Dopasowanie ścisłe, ogólne, modyfikator AdWords
- Jak stworzyć teksty reklam zachęcające do kliknięcia?
- Jak można rozbudować reklamy tekstowe o dodatkowe elementy?
- Uruchamiamy kampanię – od jakiego budżetu zacząć?
- Booking.com w AdWords – jak walczyć z gigantem?
- Na co zwrócić uwagę przy współpracy z firmą zewnętrzną zajmującą się Adwords?
3. Reklama display
- Jak działa system emisji banerów reklamowych w AdWords?
- Jak wyglądają banery, w które klikają użytkownicy?
- Jakie formaty reklam możemy tworzyć w Google AdWords?
- Sposoby targetowania reklam banerowych – zainteresowania, tematy, miejsca docelowe
- Remarketing – w jaki sposób podążać za naszymi użytkownikami?
- Strategie remarketingowe dla Twojego hotelu
4. Reklama video
- Siła YouTube w Polsce – Ty też z niego korzystasz!
- TrueView – reklama na YouTube. Jak to działa?
- Rodzaje reklam na YouTube (wyszukiwanie, wyniki wyszukiwania, przed filmem, na filmie)
- W jaki sposób szybko i tanio tworzyć atrakcyjne filmy video?
5. Jak mierzyć skuteczność działań?
- Google Analytics – omówienie i podstawowe możliwości
- Cele strony – śledzimy skuteczność
- Moduł E-Commerce – pogłębiona analiza
- Przepływy użytkowników, mapa kliknięć – co nam to może dać?
- Jak wyciągać wnioski z morza danych? Na co zwrócić uwagę?
6. Przykłady i strategie
- Budujemy przykładowe kampanie
- Wybieramy strategię dla naszej kampanii
- Ustalamy budżet
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl