Skip links

Recepcja SPA – centrum zysków

Cele szkolenia:

Nauczenie profesjonalnych zasad przyjmowania rezerwacji w SPA, prowadzenia rozmów telefonicznych oraz zasad odpisywania na maile i zapytania. Zwiększenie ilości rezerwacji poprzez właściwą obsługę recepcji SPA. Budowanie marki i zaufania do obiektu SPA. Efektywne zarządzanie czasem terapeutów SPA.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Recepcja SPA – centrum zysków 1

Korzyści dla uczestników:

Poznanie zasad profesjonale wykonywanych rezerwacji. Wzrost sprzedaży oraz wykorzystania pracowników SPA. Wzrost wolumenu sprzedaży usług oraz detalu. Profesjonalnie przyjmowanie klientów SPA, rozliczanie oraz wzmocnienie wskaźnika „powracalności” wśród klientów SPA.

Ponad to uczestnicy zdobędą umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, prowadzenia korespondencji oraz zasad etykiety, zarządzania wydajnością pracowników SPA oraz zarządzania rezerwacjami w SPA.

Tematyka szkolenia

  • wprowadzenie do pracy recepcji SPA
  • rola pracownika recepcji SPA
  • wizerunek recepcjonisty SPA
  • zakres obowiązków recepcji SPA

 

  • określenie priorytetów w pracy SPA
  • konstruowanie pakietów SPA
  • polecanie zabiegów według priorytetów czasu oraz godzin zabiegów
  • konstruowanie ofert „ szytych na miarę”

 

  • jak prowadzić rozmowę z klientem SPA
  • słownictwo pożądane i zabronione w rozmowie z klientem SPA
  • powitanie i pożegnanie klienta SPA
  • jak przekształcić telefonującego w klienta SPA

 

  • powitanie i pożegnanie mailowe
  • zasady etykiety w Internecie
  • konstruowanie korespondencji

 

  • rekomendowanie zabiegów
  • rekomendowanie detalu
  • konwersja odwiedzających w klientów SPA

 

Metody prowadzenia szkolenia:

Wykład, prezentacja wraz z ćwiczeniami praktycznymi faktycznych sytuacji w pracy operacyjnej, recepcji SPA. Odgrywanie scenek z życia SPA. Studia przypadków, treningi polecania zabiegów oraz rozmów z klientami SPA .Testy przygotowania powitania i pożegnania oraz prowadzenia rozmów z użyciem pożądanych zwrotów. Gra uczestników szkolenia z trenerem oraz między uczestnikami polegająca na rekomendacji zabiegów i kosmetyków SPA. Odgrywanie scenek z życia operacyjnego recepcji

Wykład, prezentacja wraz z ćwiczeniami praktycznymi. Odgrywanie scenek życia SPA. Szkolenia prowadzone są w oparciu o wiedzę teoretyczną oraz praktyczną .Wykłady, prezentacje połączone są z analizą zdarzeń zachodzących w obiektach SPA. Uczestnicy angażowani są bardzo intensywnie w procesie szkoleniowym do wymiany doświadczeń oraz rozwiązywania ćwiczeń. Każde ze szkoleń poprzedza analiza potrzeb uczestników oraz sprecyzowanie oczekiwań jakie mają wobec trenera. Omawianie scen z życia SPA oraz rozwiązywanie problemów jest elementem każdego omawianego na warsztatach zagadnienia a wiedza teoretyczna prezentowana jest na podstawie zdarzeń rzeczywistych w SPA.

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page