Skip links

Profesjonalna obsługa i kontakt z gościem hotelowym

Jednodniowe szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego ma na celu przedstawienie pracownikom hotelu podstawowych zasad kontaktu z gościem hotelowym, uwzględniając wyjątkową rolę jakości serwowanych usług, oraz kładzie ono szczególny nacisk na trudne sytuacje, jakie spotykają pracowników hoteli podczas codziennej pracy.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Profesjonalna obsługa i kontakt z gościem hotelowym

Korzyści dla uczestników:

Poznanie form i zasad komunikacji i obsługi gościa hotelowego, nabycie świadomości różnic pomiędzy zwykłym klientem a klientem Hotelu, poznanie zasad Obsługi „trudnego gościa” oraz umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji

Tematyka szkolenia

  • Przekaz słowny
  • Wygląd
  • Sygnały niewerbalne
  • Żargon hotelarski – czy i gdzie wolno używać (przykłady)

 

  • Przyjmowanie rezerwacji, odbieranie telefonów
  • Jak istotne są dokładne informacje w korespondencji rezerwacyjnej

 

  • Powitanie gościa
  • Wyczucie jego nastroju
  • Pierwszy kontakt, pierwsze wrażenia

 

  • Różnice kulturowe u gości
  • Obsługa typu concierge
  • Hotelowa asertywność–wyjątkowe prośby i wymagania gości
  • Obsługa gości VIP
  • Obsługa kilku gości/telefonów naraz
  • Element sprzedaży, upselling

 

  • Jak się zachowywać
  • Jak wpływać na zachowanie gościa
  • Formy rekompensaty, rozwiązania trudnej sytuacji
  • Przewidywanie trudnych sytuacji

 

  • Pytamy o opinię (sprzężenie zwrotne)
  • Pamiętanie stałych gości
  • Używanie nazwisk/imion
  • Programy lojalnościowe

 

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page