Skip links

Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej

Cele szkolenia:

Przypomnienie, usystematyzowanie podstawowych zasad i standardów pracy recepcjonisty ze szczególnym uwzględnieniem jakości świadczonych usług, sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji.

Korzyści ze szkolenia:

Przyswojenie profesjonalnej wiedzy hotelarskiej i sprawdzenie jej znajomości w praktyce. Podniesienie jakości świadczonych przez siebie usług, nabycie większej pewności siebie w prowadzonych działaniach.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej

Tematyka szkolenia

  • co jest najważniejszym zadaniem personelu hotelowego?
  • czy recepcjonista powinien znać dokładnie pokój hotelowy?
  • czy recepcjonista powinien znać dokładną ilość miejsc parkingowych
  • przed hotelem lub w restauracji?
  • czy widać uśmiech przez telefon?

 

  • recepcja Twoim opiekunem i doradcą;
  • nasze 5 gwiazdek

 

  • bezwzględne obowiązki;
  • dodatkowe zadania;
  • preautoryzacja – omówienie;

 

  • udzielanie informacji Gościom;
  • służenie radą;
  • Rezerwacja np. biletów do kina, na samolot;
  • Spełnianie życzeń Gości;
  • Rozpoznanie Gościa w barze, restauracji;

 

  • komunikacja niewerbalna;
  • komunikacja werbalna;
  • reguły rozmowy z gościem;
  • klimat rozmowy;

 

  • prenegocjacje;
  • negocjacje właściwe;
  • postnegocjacje;

 

 

Metody prowadzenia szkolenia:

  • Krótkie wprowadzenia do poszczególnych ćwiczeń z zakresu komunikowania się, praktyk sprzedażowych i psychologii perswazji (w formie prezentacji multimedialnej);
  • Metody aktywnej pracy warsztatowej – case studies, symulacje, ćwiczenia w grupie, ćwiczenia w parach etc.;
  • Prezentacje wyników;
  • Dyskusja w oparciu o oceny zespołowe inscenizowanych rozmów;

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page