Skip links

SAVOIR VIVRE w biznesie

protokół dyplomatyczny a etykieta

Cele  szkolenia

Niniejsze szkolenie ma na celu przybliżenie zarówno menedżerom, jak też wszelkim pracownikom administracji państwowej różnego szczebla oraz innych branż, zasad i zwyczajów obowiązujących zarówno w kontaktach zawodowych, jak i towarzyskich -z jednej strony w codziennej pracy zawodowej, z drugiej zaś podczas coraz częstszych szerokich kontaktów międzynarodowych. Poznanie tych zasad przyjętych i powszechnie stosowanych w świecie dyplomacji i biznesie może okazać się przydatne każdemu, komu zależy aby umieć się znaleźć w różnych sytuacjach, a także uniknąć niezręcznych bądź kłopotliwych sytuacji w codziennym funkcjonowaniu.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn SAVOIR VIVRE w biznesie

Grupa docelowa

Niniejsze szkolenie przeznaczone jest dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców niezależnie od ukierunkowania zawodowego i służbowego, bowiem tematyka ma charakter powszechnie obowiązujący.

Korzyści dla uczestników

Szkolenie specjalistyczne z zakresu “Protokołu Dyplomatycznego i Etykiety”. Savoir Vivre w biznesie, administracji, turystyce i hotelarstwie. Niniejsze szkolenie przeznaczone jest dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców niezależnie od ukierunkowania zawodowego i służbowego, bowiem tematyka ma charakter powszechnie obowiązujący.

Tematyka szkolenia

  • historia protokołu dyplomatycznego
  • formy dyplomatyczne
  • podstawowe zasady protokołu dyplomatycznego
  • przywileje i immunitety
  • język dyplomatyczny
  • korespondencja dyplomatyczna
  • flaga państwowa
  • godło narodowe
  • ceremoniały
  • zasady precedencji
  • stopnie dyplomatyczne
  • stopnie konsularne
  • zastosowanie protokołu dyplomatycznego i dobre obyczaje w administracji
  • jak budować swój autorytet i zespołu
  • zasady postępowania we współpracy i kontaktach z podwładnymi
  • organizacja pracy zespołu
  • prowadzenie narad
  • sekretariat i jego funkcje
  • etykieta w administracji
  • zasada pierwszeństwa
  • tytułowanie
  • tytułomania w Polsce jako negatywne zjawisko
  • Część pierwsza
    – formy i organizacja zebrań
    – kultura języka polskiego
    – poprawna polszczyzna i właściwe akcentowanie wyrazów
    – bezwzględne stosowanie zasady poprawności porozumiewania w języku ojczystym
  • Część druga
    – protokół i zachowanie przy stole rozmów
    – podpisywanie umów
    – podstawowe zasady korespondencji
    – redagowanie i adresowanie
  • Część trzecia
    – bilety wizytowe
    – rodzaje biletów
    – bilety urzędowe
    – bilety kombinowane
    – bilety wspólne
    – funkcje biletów wizytowych
    – zasady używania i przechowywania

Metody prowadzenia szkolenia:

Zajęcia obejmują mini wykłady oraz trening psychologiczny oparty na technikach pracy z grupą oraz:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia
  • dyskusja moderowana
  • testy
  • symulacje
  • warsztat z wykorzystaniem kamery

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page