Skip links

Planowanie i organizacja swojego czasu

Grupa docelowa:

Menadżerowie.

Cele szkolenia:

Umiejętne zarządzanie czasem i organizacja pracy.

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą znali sposoby: analizowania użycia czasu i tworzenia planów akcji, ustalania priorytetów. Poznają także Podstawowe zasady zarządzania czasem oraz sposoby radzenia sobie ze stresem na stanowisku pracy.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Planowanie i organizacja swojego czasu

Ryzyka w organizacji nie da się do końca przewidzieć i zdefiniować, nawet przy pomocy najbardziej wyszukanych systemów informatycznych. Presja realiów rynkowych powoduje, że działaniu współczesnych menedżerów towarzyszy stan permanentnego podwyższonego poziomu stresu. Badania wskazują, że menedżerowie o silnej, integralnej osobowości są bardziej odporni na stres od osób osobowościowo niepewnych siebie. Menedżerów odpornych na stres, czyli działających skutecznie nawet przy bardzo wysokim jego poziomie charakteryzuje optymizm, stały rozwój i aktywność, odpowiedzialność za skutki własnych decyzji, bycie na “właściwym miejscu” w życiu. Aby te wszystkie cechy były spełnione menedżer powinien umiejętnie zarządzać czasem. Czas jest jednym z najbardziej ograniczonych zasobów. Nie można go magazynować ani zatrzymać. Każdy menedżer ma go w ciągu doby dokładnie tyle samo. Być może brzmi to trywialnie, ale jak się okazuje, mało, kto o tym pamięta. Bo to właśnie na rzeczy najbardziej oczywiste zwracamy najmniejszą uwagę. Zarządzanie czasem pozwala znaleźć odpowiedz na pytanie jak lepiej wykorzystać czas, czyli dobro, którego nie można kupić, zaoszczędzić, ani zmagazynować. Lepsze dysponowanie czasem pozwala na lepsze zajmowanie się klientami mającymi istotne znaczenie dla naszego biznesu. Nasze dwa najważniejsze pytania dotyczą tego jak mądrzej dysponować czasem oraz którym z klientów muszę poświęcić najwięcej uwagi. Szkolenie jest także doskonałą okazją na konfrontację z samym sobą, okazją do zastanowienia się, czego naprawdę chcemy, co naprawdę robimy i na ile nasze umiejętności zarządzania czasem i organizacji pracy są rozwinięte. “Planowanie i organizacja swojego pracy” jest “warsztatem”, a więc skoncentrujemy się głównie na praktycznych narzędziach, które można zastosować natychmiast do samego siebie, zamiast mówić sobie po raz kolejny: “Od jutra…” Mam nadzieję, że dwa dni poświęcone wytężonej pracy nad sobą, przyniosą Państwu zamierzone rezultaty w postaci większej efektywności w działaniu i umiejętności zarządzania czasem.

Tematyka szkolenia

  • Priorytet
  • Ważne
  • Do wykonania teraz
  • Do przeczytania
  • Sposoby planowania
  • Na co zwracać uwagę podczas planowania
  • Najczęstsze błędy w planowaniu zadań – jak ich uniknąć?
  • Cztery typy osobowości
  • “Sowy” a “skowronki”
  • Umiejętność zarządzania czasem a różne typy osobowości
  • Samoocena i formułowanie celów w zarządzaniu czasem
  • Motywacja a organizacja pracy
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna

Metody prowadzenia szkolenia:

Szkolenie ma charakter treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności. Stosowane metody dydaktyczne to: analiza przypadku, grupowe i indywidualne rozwiązywanie problemów, symulacje, gry menedżerskie, testy, dyskusja moderowana i prezentacja trenera.

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page