Sprzedaż w hotelu i maksymalizacja jej skuteczności
W czasie nadal trwającego kryzysu branża prześciga się w nowych pomysłach na poprawę wyników ekonomicznych, które w głównej mierze opierają się na sprzedaży. Czy rozwiązaniem jest wojna cenowa, czy mobilizacja zespołu sprzedażowego? Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź podczas tego szkolenia.
Cele szkolenia:
Zapoznanie się z prawidłowym funkcjonowaniem komórki sprzedażowej opartej na kilku modelach z uwzględnieniem specyfiki hotelu (biznesowy, wypoczynkowy, konferencyjny), zoptymalizowanie procesów w zakresie sprzedaży, raportowania i skuteczności docierania do klientów. Rozwiązywanie zgłaszanych przez uczestników problemów w formie case’ów oraz zaznajomienie się z zasadami optymalizacji przychodów.
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy zaznajomią się z zasadami organizacji nowoczesnej sprzedaży. Oprócz tego, zostaną omówione najnowsze trendy sprzedażowe. Uczestnicy Zaznajomią się z metodami jakimi możemy wspierać sprzedaż oraz posiądą umiejętność zbijania obiekcji handlowców o nieskuteczności ich sprzedaży.
Tematyka szkolenia
1. Jak zorganizować pracę w dziale sprzedaży
- dobór i selekcja personelu
- zasady podziału obowiązków
- zasady wynagradzania (indywidualne, zbiorowe)
- system CRM
- raportowanie i mierzenie skuteczności działań handlowych
- system rezerwacyjny (recepcyjny, bankietowo-konferencyjny)
- system segregatorowy
- budowa planu sprzedaży i wyznaczanie indywidualnych celów sprzedażowych
2. Jak przygotować produkt do sprzedaży
- analizy zewnętrzne i wewnętrzne
- cechy unikalne
- metoda Cecha – Zaleta – Korzyść
- przekuwanie wad na zalety
3. Rozmowa handlowa
- sztuka zadawania pytań
- techniki negocjacji
- zasady manipulacji
- prezentacja ceny
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl