Skip links

Asertywne negocjacje

• Jak „grzecznie” być stanowczym?
• Jak asertywnie odmawiać?
• Jak wykryć i uniknąć pułapki negocjacyjne?
• Jak umiejętnie prowadzić trudne rozmowy?
• Techniki i sztuczki negocjacyjne.
• Jak zwiększyć pewność siebie w negocjacjach?

Cel szkolenia

Celem szkolenia nauczenie uczestników praktycznych umiejętności negocjacyjnych, uodpornienie na twardych negocjatorów stosujących tricki i manipulacje. Uczestnicy nauczą się jak przygotować się do rozmów, jak panować nad przebiegiem rozmów, jak uzyskać satysfakcjonujący wynik. Warsztat, w trakcie którego uczestnicy będą trenować nabyte umiejętności. Nauczą się rozpoznawać sygnały mowy ciała, oceniać jego rzeczywiste możliwości (najniższa/najwyższa cena, inne), doprowadzać do sytuacji wygranej i zadowolenia obu stron.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Asertywne negocjacje

O szkoleniu

Kierowanie nie może być jedynie dziełem przypadkowo podejmowanych decyzji, gdyż prędzej czy później kończy się porażką i negatywnymi konsekwencjami. Kierowanie zespołem, projektem lub organizacją wymaga dużej wiedzy merytorycznej związanej z branżą, w której działa dana instytucja, ale jednocześni umiejętności bycia liderem. Do osoby kierującej należy motywowanie innych, delegowanie zadań, kontrola i podejmowanie trudnych decyzji, a nade wszystko dostrzeganie mocnych stron podwładnych, udzielanie pozytywnych informacji zwrotnych, stwarzanie atmosfery do współpracy i dzielenia się doświadczeniami. Dobry kierownik myśląc długofalowo o celach organizacji oprócz tego, że powinien widzieć zachodzące zjawiska w kontekście przyczynowo-skutkowym, musi także umieć dostrzegać i poruszać się w ramach całego systemu jaki tworzy dana instytucja/organizacji.

Tematyka szkolenia

  • Jaki jest poziom mojej asertywności?
      – rozpoznanie własnej asertywności
      – jakie skutki osobiste i zawodowe przynosi Twoje zachowanie
      – klucze do asertywności
  • Asertywność w kontaktach interpersonalnych
      – naucz się odmawiać
      – naucz się prosić i mówić o swoich potrzebach
      – naucz się chwalić
      – naucz się przyjmować krytykę i wyrażać ją konstruktywnie
      – naucz się przyjmować komplementy
      – śmiało wyrażaj swoje przekonania
      – wyrażaj swoje uczucia
      – broń swoich granic
  • Teoria gier a realne negocjacje
  • Dylemat więźnia
  • Informacja – jej rola w negocjacjach
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji
  • Sztuka przekonywania do własnego zdania
  • Typologia słuchaczy/Klientów
  • „Technologie” prezentacyjne
  • Zwroty „parzące” i „nęcące”
  • Technika kwitowania pytań
  • Sprawdzone taktyki targowania
  • Kiedy ustępować i jak nie popełnić błędu
  • Sposoby radzenia sobie z impasem
  • Taktyki zakończenia
  • Spisywanie ustaleń – kto, kiedy i dlaczego?
  • Jak sprawić aby druga strona była jeszcze bardziej zadowolona?
  • Zanim odpowiesz upewnij się, że zrozumiałeś
  • Kieruj się logiką nie emocjami
  • Zadawaj konkretne pytania
  • Pamiętaj o kontakcie wzrokowym
  • Nie przerywaj
  • Odwrót
  • Perswazja
  • Milczenie
  • Ograniczenia czasowe
  • Zapisy w kontraktach
  • Opóźnianie lub zaprzestanie działania
  • Upoważnienie do negocjacji
  • Ultimatum – nie mylić z odwrotem „ta cena jest możliwa, jeśli zakupicie to teraz”
  • Mit pierwszego ruchu
  • Rozmyślne oszustwo
  • Fałszywe fakty
  • Niejasny mandat
  • Wojna psychologiczna
  • Sytuacje stresujące (zimno, brak napojów)
  • Ataki personalne (odmowa słuchania, kontaktu wzrokowego, obraźliwe gesty, słowa)
  • Procedura „dobrego”
  • Groźba, odmowa negocjowania
  • Radykalne żądania, eskalacja żądań
  • Bezlitosny partner „zgadzam się, ale mój szef”
  • Wykalkulowane opóźnienie
  • „Zgadzasz się albo nie” – zignoruj, wprowadź inne rozwiązanie

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page