Zarządzanie miękkie w działach handlowych – twarde korzyści
Cele szklenia:
Wytrenowanie sprawdzonych sposobów psychologicznego podejścia do tematu zarządzania sprzedażą.
Tematyka szkolenia
1. Charakterystyka działu Sprzedaży
- Motywowanie zadaniowe
- Dobór zespołu
2. Proces grupowy
- Kreowanie liderów
- Przewidywanie zagrożeń
3. Sposoby przekazywania planów sprzedażowych
- Rola szefa działu sprzedaży
- Prowadzenie zebrań
6. Szkolenia wewnętrzne
- Warsztaty
- Training on the job
- Wsparcie szefa
Metody prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, dlatego też wykorzystuję podczas realizacji następujące metody treningowe: metoda przypadków (incydent method), metoda sytuacyjna (case method), burza mózgów, ćwiczenia symulacyjne/symulacje, ćwiczenia z zadaniem zastępczym, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, inscenizacja, prelekcja, pogadanka.
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl