Skip links

Zarządzanie zespołem sprzedażowym

Cele szkolenia:

Szkolenie pozwoli uczestnikom na zastosowanie technik zarządzania dla podniesienia indywidualnej i zespołowej efektywności, bardziej skuteczne planowanie, monitorowanie, weryfikowanie i kontrolowanie działalności handlowej zespołu sprzedażowego. Używanie różnorodnych technik dla skutecznego motywowania podległych pracowników, przygotowanie i prowadzenie efektywnych zebrań handlowych.

Korzyści ze szkolenia:

Nabycie praktycznych umiejętności dla skutecznego zarządzaniem grupą handlowców, co w prostej linii prowadzi do osiąganie lepszych wyników sprzedaży.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn business woman making a presentation at office PHJXKJA

Tematyka szkolenia

  • Zdefiniować zakres swojej odpowiedzialności
  • Jak ominąć główne pułapki na tym stanowisku
  • Sales Manager: przyjaciel czy policjant?
  • Jak kontrolować ekipę sprzedawców i rozpoznawać jej mocne i słabe strony
  • Jak popierać współzawodnictwo unikając niebezpieczeństwa związanego z rywalizacją wewnętrzną
  • Techniki motywacji: gotowość do „akcji specjalnych”, wywołać chęć zwycięstwa
  • Co sprawia, że sprzedawca jest zmotywowany
  • Skuteczne i nieskuteczne style kierowania
  • Metody wytwarzające pozytywne napięcie u pracowników
  • Indywidualny rozwój pracowników: 5 etapów, które należy przestrzegać
  • Zarządzać różnymi osobowościami członków ekipy: „lokomotywą”, lękliwym, demotywowanym,…
  • Techniki w rozmowie „na dywaniku”: jak oznajmić pracownikowi brak rezultatów jego pracy, nie przyznać podwyżki
  • Umiejętna interwencja w konflikty między współpracownikami
  • Jak nakłonić sprzedawców do stosowania wytycznych, otrzymywanie regularnych raportów, ocena rezultatów
  • Skuteczne zarządzanie konfliktami w zespole handlowym
  • Zasada działania systemów motywacyjnych
  • Wady i zalety systemów motywacyjnych
  • Cele firmy a cele (ilościowe, zadaniowe,…) dla zespołu handlowego
  • Rentowność biznesu a systemy motywacyjne
  • Systemy motywacyjne a poziom motywacji handlowców
  • „Targety”, czyli cele na konkretnego handlowca
  • Cele jakościowe dla handlowców
  • Główne zalecenia jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną
  • Najważniejsze etapy w integracji nowego sprzedawcy, podstawowe przyczyny porażki
  • Semantyka: słownik notacji
  • Syntaktyka: gramatyka notacji
  • Pragmatyka: kontekst użycia notacji
  • Semiotyka: wiedza adresata jako kontekst modelowania

Metody prowadzenia szkolenia:

Szkolenie to ma charakter interaktywny, gdyż w procesie uczenia się oraz zdobywania konkretnych umiejętności, w równym stopniu angażują wszystkich uczestników.

W czasie szkolenia tworzymy narzędzia dla uczestników, poruszając się w obszarach:

  • pozyskiwania i utrwalania wiedzy
  • zdobywania nowych umiejętności
  • rzeczywistej refleksji nad naszymi postawami, które są „matrycami” naszego sukcesu

Metody/techniki/narzędzia szkoleniowe:

  • Ćwiczenia, rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych problemów uczestników szkolenia przez nich samych z pomocą trenera (ćwiczenia te są realizowane indywidualnie, w parach, w grupach)
  • Dyskusje moderowane
  • Feedback trenera (komentarze, oceny, naprowadzanie na optymalne rozwiązania = facylitacja, sugestie rozwiązań)
  • Analiza studiów przypadków (case study’s)
  • Odgrywanie ról – scenki + video feedback (na życzenie klienta)
  • Interaktywne mini wykłady (do 20% czasu szkolenia)
  • Indywidualne prace nad rozwojem kompetencji w określonych obszarach
  • Testy i kwestionariusze (uczestnicy dowiedzą się więcej na swój temat)
  • Gry i zabawy szkoleniowe („energizer’s”)

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page