Skip links

Zarządzanie miękkie w działach handlowych – twarde korzyści

Cele szklenia:

Wytrenowanie sprawdzonych sposobów psychologicznego podejścia do tematu zarządzania sprzedażą.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn busy working PACM6RA

Tematyka szkolenia

  • Motywowanie zadaniowe
  • Dobór zespołu
  • Kreowanie liderów
  • Przewidywanie zagrożeń
  • Rola szefa działu sprzedaży
  • Prowadzenie zebrań

Metody prowadzenia szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, dlatego też wykorzystuję podczas realizacji następujące metody treningowe: metoda przypadków (incydent method), metoda sytuacyjna (case method), burza mózgów, ćwiczenia symulacyjne/symulacje, ćwiczenia z zadaniem zastępczym, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, inscenizacja, prelekcja, pogadanka.

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page