Zarządzanie personelem w Służbie Zdrowia
Zarządzanie zespołem medycznym jest sztuką. Tym bardziej, że lekarze mają silny autorytet wewnętrzny i nie łatwo poddają się wpływowi innych. Ponadto medycyna ze sobą dużą odpowiedzialność za zdrowie i życie pacjenta. Z tego tytułu zespół potrzebuje przestrzegać wysokich standardów pracy i dużo od siebie wymagać. Koszty inwestycji w lokal, wyposażenie i sprzęt jest bardzo wysoki. Zatem tylko mądre zarządzanie może przyczynić się do rentowności przychodni medycznych.
Grupa docelowa:
Menedżerowie służby zdrowia.
Cele szkolenia:
Zwiększenie efektywności w pracy zespołu, wzbudzenie w pracownikach większego zaangażowania i większej skuteczności. Podniesienie standardów opieki nad pacjentami w przychodni.
Korzyści i umiejętności po szkoleniu:
Menedżerowie poznają podstawy motywowania pracowników. Będą potrafili tak rozmawiać z pracownikiem, aby wzbudzić w nim zaangażowanie i chęć pożądanych zmian w jego pracy, nauczą się budować swój autorytet i szacunek wśród pracowników. Nauczą się dobierać właściwie ludzi do zadań i stanowisk.
Tematyka szkolenia
1. Metody zarządzania
- Style zarządzania
- Abc sukcesu menedżera
2. Podejście coachingowe
- Rola coacha i jego metody działania
- Sztuka zadawania mądrych pytań
- Jak skutecznie krytykować, aby nie urazić pracownika i uzyskać pożądany efekt
3. Motywowanie pracowników
- Podstawy motywowania pracowników
- Jak dostosować argumenty do osobowości pracownika
- Budowanie celu i wizji
4. Wewnętrzna siła menedżera
- Rola przekonań menedżera i jego styl zarządzania – praca z przekonaniami
- Jak budować autorytet
- Jak przemawiać publicznie
- Jak budować w sobie dobre samopoczucie
- Jak radzić sobie ze stresem
5. Praca zespołowa
- Jak rozwiązywać konflikty
- Czynniki wpływające na budowanie długofalowych relacji z pracownikami
- Rekrutacja pracowników
- Przepływ informacji między menedżerem a pracownikami
Metody prowadzenia szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas mini wykładów, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, testów, dyskusji, scenek rodzajowych.
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl