Skip links

PRZEWAGA PROSTEJ KOMUNIKACJI – Podnieś lojalność klientów i zyski.

Grupa docelowa:

Dla wszystkich pracowników jako działania rozwojowe. Dla zespołów customer experience – rozwijanie umiejętności, które pozwolą na efektywniejsze zarządzanie doświadczeniami klienta. Dla zespołów wsparcia i back office (np. zespoły obsługi reklamacji, windykacyjne czy wsparcia sprzedaży) – rozwijanie praktycznych umiejętności wykorzystywanych w ramach codziennych zadań. Dla pracowników pierwszej linii obsługi klienta

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Negocjacje i komunikacja w pracy z pacjentem

Co zyskasz?

Wzrost zadowolenia klientów. Poprawa wskaźników efektywnościowych tj. obniżenie kosztów obsługi, zmniejszenie wskaźnika reklamacji, skrócenie czasu obsługi klientów). Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Twoi pracownicy zdobędą umiejętności, które pozwolą im pracować skuteczniej, lepiej rozumieć potrzeby klientów i szybko na nie reagować. Większe zaangażowanie pracowników m.in przez poprawę komunikacji wewnętrznej. Wiedzę, która pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji poprzez lepszą komunikację z klientami i wewnątrz organizacji. Połączenie celów biznesowych z ESG. Wsparcie strategii biznesowej i strategii CX – skuteczna komunikacja to obowiązkowy element strategii zarządzania doświadczeniami Klientów (CX), która powinna być elementem strategii biznesowej firmy.

Tematyka szkolenia

Propozycja zakresu szkoleń dla MENEDŻERÓW I DZIAŁÓW HR

  • Jak się dzisiaj komunikujemy – współczesne i przeszłe formy komunikacji, różnorodność odbiorców i ich potrzeby, przykłady skomplikowanych i prostych komunikatów.
  • Jak prosty język podnosi efektywność biznesową.
  • Jak działa rynek – przykłady firm stosujących prosty język (np. banki, firmy ubezpieczeniowe) i osiągane przez nich efekty.
  • Zasady prostego języka
  • Fakty i mity
  • Analiza i tworzenie własnych komuniktów
  • Jak inicjować i skutecznie wdrażać prostą komunikację w organizacji?
  • Jak budować kulturę organizacyjną wspierającą nasze działania.
  • Wyzwania i najlepsze praktyki we wdrażaniu prostego języka w firmie.
  • Ewaluacja – badanie dojrzałości językowej organizacji
  • Wprowadzanie standardów komunikacji – opracowanie wytycznych, polityk i procedur dotyczących komunikacji z klientami i komunikacji wewnętrznej
  • Tworzenie materiałów wspomagających (np. poradniki, szablony)

Zaprojektujemy i poprowadzimy webinary lub warsztaty zgodnie z Twoimi potrzebami, w ramach specjalnych wydarzeń firmowych np. spotkań kadry menadżerskiej, międzynarodowego dnia prostego języka.

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page