PRZEWAGA CUSTOMER EXPERIENCE
Grupa docelowa:
Dla zarządów, rad nadzorczych i kadry menedżerskiej – zdobądź wiedzę, która pomoże Ci lepiej zarządzać firmą i poprawiać doświadczenia klientów. Dla zespołów customer experience – rozwijanie umiejętności, które pozwolą na efektywniejsze zarządzanie doświadczeniami klienta. Dla pracowników pierwszej linii obsługi klienta – Naucz się, jak
budować pozytywne relacje z klientami i podnosić ich satysfakcję. Dla zespołów wsparcia i back office – Dowiedz się, jak Twoja praca wpływa na doświadczenia klienta i jak możesz je poprawić.
Co zyskasz?
Wzrost zadowolenia klientów. Twoi pracownicy zdobędą umiejętności, które pozwolą im pracować skuteczniej, lepiej rozumieć potrzeby klientów i szybko na nie reagować. Budowanie silnej marki. Optymalizację procesów. Zwiększenie zaangażowania pracowników.
Wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji poprzez lepsze zarządzanie doświadczeniami klientów. Połączenie celów biznesowych z ESG – nauczysz się, jak zarządzać doświadczeniami klientów w sposób, który jednocześnie wspiera realizację celów zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.
Tematyka szkolenia
1. DROGA DO PROJEKTOWANIA DOŚWIADCZEŃ KLIENTA
Jak zbudować kompleksową strategię zarządzania doświadczeniami Klienta i jak skutecznie wdrożyć ją w organizacji.
2. JAK SŁUCHAĆ GŁOSU KLIENTA
- Co to jest głos klienta i gdzie są jego źródła?
- Jak pracować z głosem klienta?
- Jak mierzyć doświadczenia Klienta?
3. JAK PROJEKTOWAĆ DOŚWIADCZENIA KLIENTA
- Jak inicjować i przeprowadzać zmiany proklienckie w produktach i procesach?
- Jakie narzędzia wspierają projektowanie doświadczeń?
- Jak komunikować się z klientami?
- Jakie przyjąć KPI?
4. JAK BUDOWAĆ KLIENTOCENTRYCZNĄ KULTURĘ
- Edukacja i zaangażowanie
- Czy CX potrzebuje ambasadorów?
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Jak wpływa employee experience na CX?
5. KONSULTING
- Komunikacja z Klientem – audyt, definiowanie standardów
- Jakość obsługi Klienta – diagnoza, definiowanie standardów
- Badanie poziomu CX w organizacji, projektowanie modelu badań.
- CX a realizacja celów ESG
- Zarządzanie CX w zmianie (np. restrukturyzacja, zmiana strategii)
6. WEBINARY I WARSZTATY
Zaprojektujemy i poprowadzimy webinary lub warsztaty zgodnie z Twoimi potrzebami (np. w ramach specjalnych wydarzeń takich jak CX Day czy spotkania kadry menadżerskiej).
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl