Turystyka w mediach społecznościowych
Szkolenie skupia się na wykorzystywaniu social media w promocji usług turystycznych. Omawia także kilka podstawowych zasad pozwalających na samodzielne pozycjonowanie marki w wyszukiwarce Google.
Tematyka szkolenia
9. Pozycjonowanie marki w wyszukiwarce:
- Omówienie podstawowych zasad pozwalających na samodzielne pozycjonowanie marki w wyszukiwarce Google. Poznanie wielu bezpłatnych narzędzi związanych z monitorowaniem efektów. Przedstawienie bezpłatnego narzędzia pozwalającego na monitorowanie marki w internecie.
10. Marketing w wyszukiwarce na słowa kluczowe:
- Przedstawienie najważniejszych kroków w samodzielnym prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google. Poznanie interfejsu reklamowego i nabycie umiejętności poprawnego konstruowania kampanii reklamowych, zarządzania budżetem, a także przygotowywania skutecznych reklam promujących usługi turystyczne.
11. Reklama kontekstowa i intekstowa:
- Poznanie idei reklamy kontekstowej, w tym możliwości prowadzenia kampanii w dużych portalach i serwisach.
12. Reklama graficzna:
- Rodzaje reklam graficznych i modele jej sprzedaży. Omówienie przykładów reklam angażujących potencjalnych klientów i budujących zasięg danej marki turystycznej. Poznanie idei i zasad „landing page”.
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl