Skip links

Skuteczny marketing online w hotelarstwie

Internet jest jednym z najważniejszych kanałów dystrybucji pokoi we współczesnym hotelarstwie. Co więcej – jego znaczenie nieustannie rośnie: użytkownicy korzystają bowiem z serwisów oraz aplikacji, za pomocą których mogą błykawicznie przeglądać oraz porównywać oferty poszczególnych obiektów. Pojawiają się również zupełnie nowe zjawiska: rozwój sieci społecznościowych, serwisów geolokalizacyjnych, technologii mobilnej. Prowadzenie skutecznej komunikacji marketingowej hotelu wymaga więc wiedzy równie rozległej, co aktualnej. Tylko w ten sposób obiekt może pojawić się właśnie tam, gdzie obecnie są jego potencjalni goście. Temu właśnie służy szkolenie Skuteczny marketing online w hotelarstwie, prezentujące najnowsze trendy i możliwości promocji obiektów hotelowych.

Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Skuteczny marketing online w hotelarstwie

Grupa docelowa:

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu obiektów hotelowych, pensjonatów, ośrodków SPA – jak również do ich właścicielu lub kadry zarządzającej.

Cele szkolenia:

Przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego w hotelarstwie – wraz z przykładami oraz konsultacjami dotyczącymi obiektówreprezentowanych przez uczestników spotkania.

Korzyści ze szkolenia:

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom odpowiedziećna pytanie jakie kanały komunikacji marketingowej mogą być najskuteczniejsze dla ich obiektów. Uczestnicy poznają również darmowe narzędzia, za pomocą których będą mogli lepiej planować oraz prowadzić działania promocyjne swoich obiektów (Analytics, E-Commerce, AdPlanner, Google Alert, Insights For Search, Narzędzie Propozycji Słów Kluczowych itp.)

Zdobyte umiejętności:

Planowanie kampanii promocyjnej hotelu w internecie, umiejętność korzystania z narzędzi pozwalających skutecznie prowadzić kampanię oraz umiejętność korzystania z narzędzi statystycznych, pozwalających mierzyć i oceniać skuteczność prowadzonych działań

Tematyka szkolenia

  • Elementy, które sprzedają.
  • Jak powinna wyglądać architektura informacji strony.
  • Praca nad wyróżnikami firmy, promocjami i kampaniami.
  • Prezentacja usługi Google Analytics – najważniejsze elementy.
  • Moduł E-Commerce – w jaki sposób z niego korzystać i na nim skorzystać?
  • Konwersja i cele strony – w tym konwersja wielokanałowa – mierzymy ROI strony.
  • Szukamy fraz kluczowych – przydatne narzędzia.
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania (Google+, Rich Snippets).
  • W jaki sposób szukać firm pozycjonujących oraz na co zwrócić uwagę podczas podpisywania umowy?
  • Na co należy zwrócić uwagę decydując się na tego typu kampanie?
  • Sposoby doboru i dopasowania słów kluczowych.
  • Dostępne formy reklamy AdWords (tekst, display, video).
  • Tworzenie skutecznych treści reklam.
  • Targetowanie – kanały dotarcia do użytkowników (słowa kluczowe, tematy, zainteresowania).
  • Remarketing AdWords, czyli w jaki sposób podążać za użytkownikiem.
  • W jaki sposób tworzyć listę mailingową obecnych i potencjalnych klientów.
  • O czym należy pamiętać (uwarunkowania prawne).
  • Jak powinien wyglądać poprawnie zakodowany newsletter.
  • Za pomocą jakich narzędzi prowadzić kampanie email marketingowe (płatne i bezpłatne rozwiązania).
  • ZMOT – gdzie jest Moment Prawdy.
  • Identyfikujemy najważniejsze serwisy tematyczne.
  • TripAdvisor – możliwości i zagrożenia.
  • E-holiday, Poduszka, Nocowanie – czy warto?
  • Czy Facebook sprzedaje?
  • Jak powinna wyglądać strategia social media
  • Możliwości, jakie Facebook dał firmom turystycznym.
  • W jaki sposób tworzyć atrakcyjną tożsamość firmy na Facebooku?

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page