Rola managera restauracji jako lidera
Szkolenie jest narzędziem podnoszenia kwalifikacji pracowników na wszystkich szczeblach. Dla kadry zarządzającej będzie ono przypomnieniem zasad, porównaniem własnej zdobytej wiedzy z założeniami popartymi praktyczną wiedzą. Dla pracowników niższego szczebla możliwość rozwoju osobistego. Dla firm jednym z elementów motywacji pracowników, poprzez budowanie trwałych relacji z pracownikiem, jak również zbudowanie lojalnego zespołu ludzi.
Cel szkolenia
Zdobycie bądź podniesienie kwalifikacji w zarządzaniu biznesem gastronomicznym, budowanie zespołu, rozliczenia, umiejętności zarządzania kosztami, personelem, wypracowanie własnego stylu zarządzania. Podstawowe zagadnienia z systemu HACCP.

Korzyści dla uczestników:
Nabycie wiedzy z zakresu zarządzania jednostką gastronomiczną z uwzględnieniem kontroli kosztów, planowania, budowania zespołu. Podniesienie motywacji pracowników poprzez rozwój ich samych, jak również świadomości organizacyjnej i zależności między zyskiem a kosztami. Szkolenie przyniesie szerokie spojrzenie na wszystkie aspekty zarządzania od budowania relacji z dostawcami, pracownikami a skończywszy na klientach
Grupa docelowa:
Szkolenie kierowane do kadry zarządzającej restauracją, osób pragnących podnosić swoje kwalifikacje, przedsiębiorców prowadzących własne restauracje, firm pragnących podnoszenia kwalifikacji pracowników jako jeden z elementów motywacji.
Tematyka szkolenia
1. Umiejętności Managerskie
- Umiejętności Przywódcze – zarządzanie zespołem
- Zarządzanie poprzez cele
- Informacja zwrotna
- Motywacja Pracowników
- Coaching
- Nagany i pochwały
- Rozwiązywanie problemów – pracowniczych i z klientami
- Style zarządzania
2. Sprawy Pracownicze
- Formalności związane z zatrudnianiem pracowników
- Elementy Prawa Pracy
- Obowiązki pracownika i pracodawcy
- Rodzaje umów o pracę
- Zasady udzielania urlopów
- Szkolenia i awanse. Wynagrodzenie, premie i podwyżki
- Zarządzanie restauracją
- Funkcjonalność zakładu gastronomicznego
- Wyposażenie restauracji
- Sanepid i jego wymagania
- Koncesja i sprzedaż alkoholu
- Zawieranie umów z dostawcami
- Organizowanie przyjęć bankietowych
- Elementy promocji i reklamy
3.Zarządzanie Restauracją
- Rozliczanie restauracji, remanenty, inwentaryzacje
- Komputerowe systemy sprzedażowe
- Zarządzanie kosztami. – podział kosztów, podstawy kosztów, rachunek zysków i strat
- Zarządzanie czasem – układanie grafików, delegowanie zadań
- Obsługa Gościa
- Sugestywna sprzedaż
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji z gośćmi
4. System HACCP w gastronomii
- Podstawy wdrożenia GMP, GHP i HACCP w prawodawstwie polskim i europejskim
- Definicje i terminologia GMP GHP i HACCP
- Wymagania dla GMP i GHP
- Tworzenie dokumentacji GMP i GHP
- Tworzenie dokumentacji HACCP
- Dokumentacja HACCP – warsztaty
- Kontrola Sanitarna a HACCP
Metody prowadzenia szkolenia:
Zajęcia mają charakter praktyczny. Teoria służy jedynie wprowadzeniu w temat. Wszystkie zagadnienia stają się w ten sposób przedmiotem ćwiczeń i stanowią źródło głębszej obserwacji i analizy. Zakres ćwiczeń jest elastycznie dostosowywany do specyfiki pracy danej grupy uczestników szkolenia.
- prezentacja
- dyskusja
- metody aktywne i ćwiczenia praktyczne.
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl