CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych
Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zagadnienie psychologii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na up-selling i cross-selling w restauracji.
Cele szkolenia:
Wykształcenie lub przebudowa wzorców myślenia o sobie, swoim hotelu i jego usługach, określenie dotychczasowych wzorców relacji z gośćmi i identyfikacja obszarów wymagających zmiany oraz opanowanie techniki prezentowania korzyści.
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy nauczą się na ile można, należy kontrolować przebieg rozmowy, ile inicjatywy pozostawić gościom, w jaki sposób pozytywnie i z korzyścią dla siebie wykorzystywać obiekcje rozmówcy oraz jak odmawiać potencjalnym klientom (kiedy jest to zasadne) nie tracąc szansy na przyszły rozwój relacji.
Efekt:
Zwiększenie wysokości rachunków oraz wyższe marże restauracji
Tematyka szkolenia
3. Kelner w Hotelu Ritz (studium przypadku)
- procedury
- dbałość o komfort klienta
- właściwy język w rozmowach z klientami
- spełnianie potrzeb klientów
- godność kelnera
- sytuacje trudne
18. Elementy sprzedaży w restauracji. Up-selling (ćwiczenie):
- napoje
- przystawki
- uzupełnienia
- desery
- zyskowne pozycje
- wino
- zestawy
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl