Skip links

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Cel ogólny warsztatu: rozwój kompetencji w zakresie bezpośredniej obsługi klienta.

Cele szczegółowe

  • Profesjonalizacja obsługi klientów,
  • Zwiększenie zadowolenia klientów,
  • Rozwój specyficznych kompetencji pracowników zajmujących się obsługą klienta.
Zapisy Formularz zgłoszeniowy
tn Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Zdobyte umiejętności:

Uczestnicy szkolenia nauczą się stosowanie najwyższego standardu obsługi klienta oraz wykorzystania czteropłaszczyznowego modelu komunikacji Schulza von Thuna w kontakcie z klientem. Oprócz tego, posiądą umiejętność aktywnego słuchania oraz diagnozowania specyficznych potrzeb klienta i radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas obsługi klienta.

Tematyka szkolenia

  • Wprowadzenie do szkolenia, przestawienie programu i celów warsztatu
  • Standard obsługi klienta w urzędzie
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta
  • Komunikacja z klientem w urzędzie
  • Model komunikacji Schulza von Thuna i jego aplikacja w pracy urzędnika
  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, w tym aktywne słuchanie
  • Trudny klient w urzędzie
  • Asertywność w obsłudze klienta
  • Radzenie sobie z trudnymi emocjami
  • Reagowanie na obiekcje i zastrzeżenia ze strony klienta
  • Profesjonalna obsługa klienta – ćwiczenia praktyczne
  • Scenariusze spotkań i rozmów z klientem

Metody prowadzenia szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi. Uczestnicy są aktywnie włączani w proces szkoleniowy. W trakcie zajęć wykorzystywane są metody: analiza przypadku, ćwiczenia z obserwatorem, dyskusja moderowana, praca w parach, praca w małych grupach, scenki, wykład.

Zamów szkolenie

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji

Wyślij zapytanie
Dział szkoleń

Osoba do kontaktu:

Barbara Patrejko

tel: 514-337-237

szkolenia@ceib.com.pl

Return to top of page