Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
Cel ogólny warsztatu: rozwój kompetencji w zakresie bezpośredniej obsługi klienta.
Cele szczegółowe
- Profesjonalizacja obsługi klientów,
- Zwiększenie zadowolenia klientów,
- Rozwój specyficznych kompetencji pracowników zajmujących się obsługą klienta.
Zdobyte umiejętności:
Uczestnicy szkolenia nauczą się stosowanie najwyższego standardu obsługi klienta oraz wykorzystania czteropłaszczyznowego modelu komunikacji Schulza von Thuna w kontakcie z klientem. Oprócz tego, posiądą umiejętność aktywnego słuchania oraz diagnozowania specyficznych potrzeb klienta i radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas obsługi klienta.
Tematyka szkolenia
Sesja I
- Wprowadzenie do szkolenia, przestawienie programu i celów warsztatu
- Standard obsługi klienta w urzędzie
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta
Sesja II
- Komunikacja z klientem w urzędzie
- Model komunikacji Schulza von Thuna i jego aplikacja w pracy urzędnika
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, w tym aktywne słuchanie
Metody prowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi. Uczestnicy są aktywnie włączani w proces szkoleniowy. W trakcie zajęć wykorzystywane są metody: analiza przypadku, ćwiczenia z obserwatorem, dyskusja moderowana, praca w parach, praca w małych grupach, scenki, wykład.
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl