Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej
Cele szkolenia:
Przypomnienie, usystematyzowanie podstawowych zasad i standardów pracy recepcjonisty ze szczególnym uwzględnieniem jakości świadczonych usług, sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji.
Korzyści ze szkolenia:
Przyswojenie profesjonalnej wiedzy hotelarskiej i sprawdzenie jej znajomości w praktyce. Podniesienie jakości świadczonych przez siebie usług, nabycie większej pewności siebie w prowadzonych działaniach.
Tematyka szkolenia
1. Hotelarz – kto to jest?
- co jest najważniejszym zadaniem personelu hotelowego?
- czy recepcjonista powinien znać dokładnie pokój hotelowy?
- czy recepcjonista powinien znać dokładną ilość miejsc parkingowych
- przed hotelem lub w restauracji?
- czy widać uśmiech przez telefon?
4. Dział recepcyjny czyli Front Office
- recepcja Twoim opiekunem i doradcą;
- nasze 5 gwiazdek
5. Obsługa w recepcji
- bezwzględne obowiązki;
- dodatkowe zadania;
- preautoryzacja – omówienie;
6. Recepcjonista Concierge
- udzielanie informacji Gościom;
- służenie radą;
- Rezerwacja np. biletów do kina, na samolot;
- Spełnianie życzeń Gości;
- Rozpoznanie Gościa w barze, restauracji;
8. Jak komunikacja jest ważna
- komunikacja niewerbalna;
- komunikacja werbalna;
- reguły rozmowy z gościem;
- klimat rozmowy;
9. Negocjacje
- prenegocjacje;
- negocjacje właściwe;
- postnegocjacje;
Metody prowadzenia szkolenia:
- Krótkie wprowadzenia do poszczególnych ćwiczeń z zakresu komunikowania się, praktyk sprzedażowych i psychologii perswazji (w formie prezentacji multimedialnej);
- Metody aktywnej pracy warsztatowej – case studies, symulacje, ćwiczenia w grupie, ćwiczenia w parach etc.;
- Prezentacje wyników;
- Dyskusja w oparciu o oceny zespołowe inscenizowanych rozmów;
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl