Przepis na sukces w marketingu obiektu hotelowego
Celem szkolenia jest uświadomienie, jakich kanałów dystrybucji nie wykorzystuje twój HOTEL. Pokazanie, jak przygotować kreację reklamowa twojego hotelu, aby w dobie konkurencji skutecznie wyróżniać się na rynku.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest uświadomienie, jakich kanałów dystrybucji nie wykorzystuje twój HOTEL. Pokazanie, jak przygotować kreację reklamowa twojego hotelu, aby w dobie konkurencji skutecznie wyróżniać się na rynku. Poruszone zostaną również zagadnienia zaprezentowania nowych sposobów komunikacji z rynkiem i nowoczesnych metod sprzedaży w hotelarstwie, identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z hoteli, służąca nakreśleniu kierunków komunikacji marketingowej poszczególnych obiektów. Omówiona zostanie również idea nieustannego „samodoskonalenia i podnoszenia kwalifikacji o najnowsze trendy w marketingu ”stanowi motyw przewodni szkolenia. Dodatkowo, uczestnicy szkolenia uzyskają możliwość wymiany doświadczeń.
Tematyka szkolenia
Otwarcie szkolenia:
1. Powitanie i przedstawienie się
2. Cel i agenda
3. Zasady – ustalenie “kontraktu” szkoleniowego
Część I czyli nowości w pigułce
1. Marketing tradycyjny a marketing 3.0 – benchamrk
2. Marketing relacji a marketing emocjonalny – znaczenie marki I jej autentyczności
3. Model 3 I, DNA marki i elementy CSR
Część II: Plan marketingowy czyli tradycyjne rozwiązania zawsze na czasie
1. Analiza SWOT, analiza konkurencji, analiza cen konkurencji- case studies
2. Docelowe segmenty rynkowe i sposoby dystrybucji
3. Polityka handlowa – sezony i siatka cen dla poszczególnych segmentów rynkowych
Część II – nieodzowny e-commerce:
1. Marketing Internetowy i media społecznościowe – benchmark
2. Strona domowa hotelu- estetyka a postulaty SEO i funkcja sprzedaży
3. CRS – dzisiejsze must be w zakresie systemów rezerwacji internetowej
Część III - case studies uczestniczących hoteli:
1. Direct marketing – na przykładach ofert handlowych hoteli reprezentowanych przez uczestników
2. Promocja, reklama i działania wspierające sprzedaż – event Marketing, buzz marketing
3. Metafory w marketingu – nowe podejście do konstrukcji pakietów – elementy NLP
Część IV: Organizacja marketingu
1. Struktura organizacyjna i zakresy obowiązków pracowników marketingu
2. Zarządzanie przez cele, kontrola skuteczności ofert
3. Zarządzanie ceną – praca na cenie dnia w tym elementy revenue management
Zamknięcie szkolenia
1. Podsumowanie – przypomnienie poznanych wiadomości i umiejętności
2. Certyfikaty, test sprawdzający
Zamów szkolenie
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, nasz dział szkoleń chętnie udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji
Wyślij zapytanie
Dział szkoleń
Osoba do kontaktu:
Barbara Patrejko
tel: 514-337-237
szkolenia@ceib.com.pl