Sitemap

CENTRUM EDUKACJI I BIZNESU - Kinga Nowacka
CENTRUM EDUKACJI I BIZNESU - Kinga Nowacka
Profil firmy
Jak pracujemy
Events
Galeria foto
Kontakt
Szkolenie z Reklamacja pisemna, efektywna korespondencja z Klientem, zachowania konsumenckie
Szkolenie z Efektywne zarządzanie, zarządznie gastronomią, cykl operacyjny, kontrola kosztów
Szkolenie z Profesjonalna obsługa pacjentów, Skuteczna komunikacja, budowanie wizerunku
Szkolenie z Analiza i modelowanie procesów biznesowych z uzyciem notacji BPMN
Wydarzenia
Zaufali Nam
Referencje
Wspólpraca medialna
Współpraca
Trenerzy
Szkolenie z Hotelarstwo, Gastronomia
Szkolenie z Ochrona zdrowia
Szkolenie z Administracja
Szkolenie z Prawo i finanse
Szkolenie z Zarządzanie
Szkolenie z Sprzedaż i negocjacje
Szkolenie z Obsługa klienta
Szkolenie z Projekty biznesowe
Szkolenie z Kompetencje osobiste
Events, Business events
Events, Incentive events
Events, Special events
Galeria video
Promo Trailers
Logotypy CEiB
Oferta szkoleń CEiB
CENTRUM EDUKACJI I BIZNESU - Kinga Nowacka - Galeria video
Polityka prywatności
Szkolenie z Rola managera, manager restauracji, lider restauracji, szkolenie manager
Szkolenie z System, HACCP, HACCP w gastronomii
Szkolenie z Szkolenie dla kelnerów, szkolenia zamkniete, szkolenia otwarte, kelnerzy szkolenia
Szkolenie z Kurs barmański, barman w hotelu, kursy, szkolenia dla barmanów
Szkolenie z Coaching pracowników restauracji, trening pracowników
Szkolenie z Kucharz, Kucharka, kurs, podnoszenie kwalifikacji
Szkolenie z Organizacja usług cateringowych, szkolenie z organizacji usług
Szkolenie z Vademecum pokojowej, pokojówka, sprzatanie hotelu
Szkolenie z Profesjonalna obsługa, gość w restauracji
Szkolenie z CROSS-SELLING I UP-SELLING, efektywne podnoszenie sprzedaży, sprzedaż w gastronomii
Szkolenie z CROSS-SELLING I UP-SELLING, efektywne podnoszenie sprzedaży, usługi hotelowe
Szkolenie z Profesjonalna obsługa, kontakt z gościem, gość hotelowy
Szkolenie z Sprzedaż w hotelu, maksymalizacja, skuteczność
Szkolenie z Przepis na sukces, marketingu hotelu
Szkolenie z Komunikacja wewnętrzna w hotelu, pozytywny wizwerunek hotelu, kreowanie wizerunku hotelu
Szkolenie z Profesjonalna obsługa, klient SPA, osiągnięcie sukcesu, zaistnienie na rynku, usługi ekskluzywne
Szkolenie z Recepcja SPA, centrum zysków
Szkolenie z Skuteczna sprzedaż usług SPA, gość SPA, usługi SPA w hotelu
Szkolenie z Standardy obsługi gościa SPA, strategia sukcesu, gość SPA
Szkolenie z Profesjonalna obsługa recepcji hotelowej, Recepcja w hotelu, obsługa klienta w hotelu
Szkolenie z Profesjonalna obsługa reklamacji w hotelu, Reklamacja w hotelu, obsługa klienta w hotelu
http://ceib.com.pl/do_sz_hotelarstwo_szk_23.html
Szkolenie z Komunikacja interpersonalna, profesjonalna obsługa pacjenta
Szkolenie z Profesjonalna rejestratorka w Służbie Zdrowia
Szkolenie z Zarządzanie personelem w Służbie Zdrowia
Szkolenie z Stres, wypalenie zawodowe, radzenie sobie ze stresem, profilaktyka
Szkolenie z Rozmowa z rodziną, radzenie sobie ze stresem, śmierć pacjenta
Szkolenie z Szkolenie dla lekarzy
Szkolenie z Empatia w obsłudze pacjentów, profesjonalna opieka nad pacjentami
Szkolenie z obsługi klienta w urzędzie, rozmowy, budowy wizerunku Urzędu
Szkolenie z pracy w zespole, komunikacji, zwiększenia efektywności, unikania konfilktów
Szkolenie z Autoprezentacji, kreowania wizerunku, analizy zachowań
Szkolenie z Public Relations w instytucji publczniej, PR instytucji
Szkolenie z zarządzania zespołem, działem organizacji, kierownicze
Szkolenie z projektowania i wdrażania zmianw administracji
Szkolenie z negocjacji, przygotowania i przebiegu rozmowy, bycia stanowczym
Szkolenie z tworzenia, sporządzania wniosków, projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
Szkolenie z wdrożenia i realizacji kontroli zarządczej
Szkolenie z regulacji prawnych dotyczących czasu pracy
Szkolenie z rozliczenia podatku VAT w w jednostkach samorządu terytorialnego
Szkolenie z Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Szkolenie z Zarządzanie miękkie w działach handlowych, twarde korzyści
Szkolenie z Sprzedawca vs Menedżer, zarządzanie, rozproszony zespół handlowy
Szkolenie z Psychologia dla Menadżerów, klucz, efektywne relacje, zarządzanie, dział sieci handlowej
Szkolenie z Menedżer, postawą lidera
Szkolenie z Efektywne planowanie, sprzedaż
Szkolenie z Certyfikowany handlowiec
Szkolenie z CROSS-SELLING I UP-SELLING, więcej z dotychczasowego biznesu
Szkolenie z PROSPECTING, zdobywanie nowych klientów, odzyskiwania utraconych klientów
Szkolenie z Warsztaty Negocjacyjne, tajemnice najlepszych negocjatorów
Szkolenie z Negocjacje z sieciami
Szkolenie z Telefoniczna obsługa, trudny klient
Szkolenie z Zarządzanie zmianą w firmie, Komunikacja w procesie zmiany
Szkolenie z Profesjonalna obsługa reklamacji
Szkolenie z Efektywna obsługa reklamacji
Szkolenie z Analiza projektowa i projektowanie UML
Szkolenie z Komunikacja interpersonalna, odnoszenie sukcesów w relacjach z innymi
Szkolenie z Rozwój osobisty i zawodowy, wykorzystaj swój potencjał, maksymalnie
Szkolenie z Autoprezentacja – wystapienia publiczne
Szkolenie z Tworzenie w biznesie, wartość dodana do głowy
Szkolenie z Planowanie, organizacja swojego czasu
Szkolenie z SAVOIR VIVRE w biznesie, protokuł dyplomatyczny, etykieta
Szkolenie z Stres, zarządzanie emocjami
Events, Business events, Konferencje biznesowe, Zjazdy, Seminaria, Projekty unijne
Events, Business events, Konferencje prasowe
Events, Incentive events, Imprezy tematyczne
Events, Incentive events, Pikniki
Events, Incentive events, Team buildingi
Events, Special events, Bankiety, Jubileusze
Events, Special events, Plenery,Festyny,Imprezy masowe
Events,Special events, Otwarcia nowych inwestycji
Events, Special events, Pokazy, promocje
Szkolenie z Certyfikowany handlowiec
    
images/
         
media/
              
med_info/ 1 pages
http://ceib.com.pl/images/media/med_info/Medinfo_kwiecien_2012_str_34-35.pdf
              
nowosci_gastronomiczne/ 3 pages
http://ceib.com.pl/images/media/nowosci_gastronomiczne/NG_lipiec_2012_str32-33.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/nowosci_gastronomiczne/NG_maj2011_str26.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/nowosci_gastronomiczne/NG_kwiecien2011_str22-24.pdf
              
solarium_fitness/ 1 pages
http://ceib.com.pl/images/media/solarium_fitness/SF_styczeń2009_str118-120.pdf
              
swiat_hoteli/ 8 pages
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_10_12-str28-29.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_04-05_12_str_21-22.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_marzec_2012_str_24-25.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_styczenluty2012_str25-26.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_maj2011_str28-29.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_listopad2010_st36-38.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_wrzesien2010_str32-33.pdf
http://ceib.com.pl/images/media/swiat_hoteli/SH_marzec2010_str36.pdf
    
mat_dod/
         
do_pobrania/
              
administracja/ 2 pages
Vademecum Administracji
http://ceib.com.pl/mat_dod/do_pobrania/administracja/Vademecum_Administracji.pdf
              
event/ 2 pages
Szkolenia dla sieci handlowych
http://ceib.com.pl/mat_dod/do_pobrania/event/oferta_event_PL.pdf
              
sieci_handlowe/ 2 pages
Szkolenia dla sieci handlowych
http://ceib.com.pl/mat_dod/do_pobrania/sieci_handlowe/sieci_handlowe.pdf
              
siok/ 2 pages
http://ceib.com.pl/mat_dod/do_pobrania/siok/Sprzedaz_i_obsluga_klienta.pdf
Sprzedaz i obsluga klienta
              
vademecum_nowoczenej_organizacji/
                   
vademecum_I/ 2 pages
Vademecum nowoczesnej organizacji - cz.I
http://ceib.com.pl/mat_dod/do_pobrania/vademecum_nowoczenej_organizacji/vademecum_I/Vademecum_I.pdf
                   
vademecum_II/ 2 pages
Vademecum_nowoczesnej_organizacji_II
http://ceib.com.pl/mat_dod/do_pobrania/vademecum_nowoczenej_organizacji/vademecum_II/Vademecum_II.pdf
                   
vademecum_III/ 2 pages
Szkolenia dla sieci handlowych
http://ceib.com.pl/mat_dod/do_pobrania/vademecum_nowoczenej_organizacji/vademecum_III/Vademecum_III.pdf
         
formularze/ 1 pages
http://ceib.com.pl/mat_dod/formularze/form_szkol.pdf
         
szkolenia/
              
administracja/ 11 pages
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_1.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/Vademecum_Administracji.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_2.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_3.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_4.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_12.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_14.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_15.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_17.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_7.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/administracja/do_sz_adm_szk_11.pdf
              
obsluga_klienta/ 4 pages
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/obsluga_klienta/do_sz_obsluga_klienta_szk_6.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/obsluga_klienta/do_sz_obsluga_klienta_szk_5.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/obsluga_klienta/do_sz_obsluga_klienta_szk_1.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/obsluga_klienta/do_sz_obsluga_klienta_szk_2.pdf
              
sprzedaz_negocjacje/ 6 pages
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/sprzedaz_negocjacje/do_sz_sprzedaz_negocjacje_szk_2.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/sprzedaz_negocjacje/Vademecum_nowoczesnej_organizacji_II.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/sprzedaz_negocjacje/do_sz_sprzedaz_negocjacje_szk_3.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/sprzedaz_negocjacje/do_sz_sprzedaz_negocjacje_szk_4.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/sprzedaz_negocjacje/do_sz_sprzedaz_negocjacje_szk_6.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/sprzedaz_negocjacje/do_sz_sprzedaz_negocjacje_szk_7.pdf
              
zarzadzanie/ 6 pages
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/zarzadzanie/do_sz_zarzadzanie_szk_1.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/zarzadzanie/do_sz_zarzadzanie_szk_2.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/zarzadzanie/do_sz_zarzadzanie_szk_3.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/zarzadzanie/do_sz_zarzadzanie_szk_4.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/zarzadzanie/do_sz_zarzadzanie_szk_5.pdf
http://ceib.com.pl/mat_dod/szkolenia/zarzadzanie/do_sz_zarzadzanie_szk_6.pdf
pisture

Centrum Edukacji i Biznesu

Outsourcing

Do pobrania