„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym”
R. Alec Mackenzie




Umiejętność tworzenia przez nas dopasowanych usług pozwala każdorazowo zbudować efektywny model współpracy. Firmy decydujące się na przekazanie CE&B określonych procesów mogą oczekiwać przede wszystkim ograniczenia kosztów i czasu przy jednoczesnej gwarancji jakości działań.




Korzyści dla Klienta

ikona cele

ujednolicenie procesu organizacji szkoleń/spotkań i oszczędność czasu,

ikona cele

redukcja kosztów organizacji powierzonych obszarów działań dzięki korzystnym ofertom
i wieloletniej współpracy z naszymi dostawcami,

ikona cele

wyższa jakość usług wynikająca z naszej specjalizacji i doświadczenia,

ikona cele

zmniejszenie nakładów i utrzymywania bazy organizacyjnej powierzonych
działalności/obszarów zadań,

ikona cele

zwiększenie koncentracji firmy na realizacji ważnych celów strategicznych i przyjętej misji, rozwój ludzi i wzrost pozycji wydziału HR,

ikona cele

powstanie „centrum logistycznego” z dedykowanym opiekunem CE&B.



ZAKRES NASZYCH DZIAŁAŃ


ZAPEWNIENIE NOCLEGÓW

  • analiza rynku, współpraca z obiektami, negocjacje cen i rezerwacja noclegów,

  • ZAPEWNIENIE TRANSPORTU

  • rezerwacja i zapewnienie biletów na środki transportu (wszystkie)

  • OBSŁUGA SPOTKAŃ/SZKOLEŃ (wewnętrznych i zewnętrznych)

  • rezerwacja obiektu z salą szkoleniową/konferencyjną/bankietową (z odpowiednim wyposażeniem),
  • zapewnienie usługi cateringowej,
  • koordynacja przebiegu Spotkania - zapewnienie odpowiedniego przebiegu spotkań, również w sytuacjach awaryjnych,
  • zapewnienie odpowiedniego sprzętu, obsługi technicznej, materiałów biurowych,
  • współpraca z podwykonawcami (Dostawcami),
  • kontakt i współpraca z trenerami (ustalanie szczegółów organizacyjnych dot. szkoleń/spotkań, zarządzanie informacją, monitorowanie stanu zapisów ect.),
  • kontakt z uczestnikami szkoleń/spotkań,
  • raportowanie.

  • ROZLICZANIE FAKTUR (grupowe i indywidualne)

  • odpowiedzialność za terminowe dostarczanie do Klienta faktur logistycznych i merytorycznych dot. szkoleń/spotkań oraz ich poprawność i zgodność z umową/zleceniem,
  • udzielenie wyczerpujących odpowiedzi na pytania pracowników związane z płatnościami za szkolenia indywidualne i grupowe,
  • zestawienia i raporty,
  • obsługa faktur w zakresie wymaganym przez Klienta.

  • OBSŁUGA DELEGACJI

  • odpowiedzialność za jakość i terminowość comiesięcznych weryfikacji delegacji szkoleniowych,
  • udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na pytania pracowników związane z delegacjami
  • raportowanie.

  • Nasze atuty:

    ikona cele

    wieloletnie doświadczenie w organizacji działań z różnych obszarów, które pozwoliły uzyskać nam bardzo dobre warunki współpracy z dostawcami (hotele, restauracje, firmy transportowe ect.)

    ikona cele

    skuteczność działania dzięki doświadczonym specjalistom

    ikona cele

    pełna dyspozycyjność oraz szybki czas reakcji na powierzone zadanie

    ikona cele

    profesjonalna realizacja działań priorytetowych, tzw. „na wczoraj”

    ikona cele

    odpowiedzialność i elastyczność w proponowaniu rozwiązań w oparciu o wykonywaną usługę


    Proponowane formy współpracy:


    1. Umowa outsourcingowa dotycząca realizacji wybranego obszaru, zakresu zadań
    1. i czynności powtarzających się w określonym czasie:

  • brak ograniczeń czasowych oraz personalnych przy stałej miesięcznej prowizji,
  • umowa zawarta na min. 12 m-cy,
  • stały kontakt z obsługującym zadania personelem (rozwój i usprawnienie powierzonych obszarów zadań),

  • 2. Umowa na zlecenie wykonania pojedynczej usługi/zadania w określonym czasie:

  • stały kontakt z obsługującym podczas realizacji zlecenia,
  • rozliczenie na podstawie wcześniej przygotowanej oferty na realizację danego zadania.


  • Warunki umowy negocjowane są indywidualnie i uwzględniają potrzeby Klienta.

    • Możliwość selekcji i wyboru pojedynczych obszarów działalności przekazywanych nam do realizacji (na każdym etapie współpracy) pozwala Państwu na maksymalne dopasowanie potrzeb w stosunku do opłacalności. Pracujemy na własnych systemach lub na systemie Klienta. zawartej w umowie.


    Osoba do kontaktu:

    Wszelkie zapytania odnośnie zakresu usług poszczególnych obszarów działań lub szczegółów współpracy prosimy kierować na poniższy adres.


    ikona osoba

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl



    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania