Wydarzenia

 

Na początku marca zespół CEI&B miał przyjemność zorganizować off-site z okazji jubileuszu 25-lecia naszego Klienta. Fantastyczny hotel, inspirujące przemówienia, ciekawi goście ( m.in. uznany pilot samolotów myśliwskich MIG-29) oraz ekscytujące konkursy – to tylko niektóre niespodzianki, które czekały na ponad 500 uczestników spotkania. Wieczorem, dalsza część atrakcji: pyszne jedzenie, imponujący tort w kształcie promu kosmicznego oraz zabawa do białego rana przy akompaniamencie pierwszorzędnego zespołu Drugi Tydzień, który porwał absolutnie wszystkich do tańca! Życzymy sobie jak najwięcej tak fantastycznych Klientów i tak koncertowo przebiegających eventów. Dziękujemy i pozdrawiamy, zespół CEI&B. Kilka zdjęć z naszej realizacji w galerii.

02-03-2017

 

W dniu 21-22.11.2016r. zorganizowaliśmy naszemu Klientowi off site w przepięknym i urokliwym hotelu Holiday Inn Józefów. Tematem przewodnim całej imprezy był „James Bond – 007 zgłoś się”. Na gości czekało wiele niespodzianek m. in. kieliszek Martinii na powitanie, kasyno wraz z całą aranżacją nawiązującą do tematyki off situ oraz spotkanie z gościem specjalnym: V. Severskim ( postać dobrze znana w międzynarodowym środowisku oficerów służb specjalnych, realizował zadania na Wschodzie, Azji, Bliskim Wschodzie, Afryce i Europie, odbył około 140 misji w blisko 50 krajach ). Kilka zdjęć z naszej realizacji w galerii.

01-12-2016

 

Z końcem września zorganizowaliśmy dla jednego z naszych klientów integracyjny wieczór w Łódzkim klubie w stylu lat 80’ i 90’. W imprezie uczestniczyło ok. 400 osób. Oprócz zabawy przy dźwiękach puszczanych przez dj-a goście mogli również obejrzeć pokazy taneczne i razem z formacją zatańczyć wybrany układ. Kilka zdjęć z naszej realizacji w galerii.

16-10-2016

 

W dniu 15 września 2016 roku dla jednego z naszych kluczowych Klientów zorganizowaliśmy wycieczkę po tętniącym życiem mieście Wrocław. Pogoda dopisała i pozwoliła uczestnikom w pełni skorzystać z uroków tego zabytkowego i jakże magicznego miejsca. Spacer po starówce, przejazd meleksami i niespodzianka – zwiedzanie jednego z najsłynniejszych browarów Wrocławia wraz z degustacją i upominkami. Przewodnicy zadbali o nastrój i uwieńczyli piękne krajobrazy historycznymi opisami i anegdotami związanymi bezpośrednio z miastem. Dzień pełen wrażeń zakończył się wieczorną kolacją w centrum miasta. Kilka zdjęć z naszej realizacji w galerii.

01-10-2016

 

5-6.10.2015 r. spędziliśmy w Hotelu Narwil. Gdzie zorganizowaliśmy event - część oficjalną oraz artystyczną dla jednego z największych polskich banków. Uczestnicy szaleli do późnej nocy przy dźwiękach muzyki zespołu Shemoans. Kilka zdjęć z naszej realizacji w galerii.

07-10-2015

 

W dniu 31 maja 2014r. na terenie II Gimnazjum SP w Nowym Dworze Mazowieckim z ramienia Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ND zorganizowaliśmy piknik rodzinny z okazji Dnia Dziecka. Podczas spotkania dzieci mogły uczestniczyć w wielu konkursach i korzystać z atrakcji, które dla nich przygotowaliśmy, takich jak warsztaty muzyczne, warsztaty eco jak tworzenie glicerynowych mydełek, decupage, origami, malowanie eko toreb, tworzenie biżuterii oraz wiele innych. Nie zabrakło także emocji związanych z umiejętnościami sprawnościowymi w duchu rywalizacji. Dziekujemy za zaufanie jakim obdarzył nas Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Dworze Mazowieckim a Państwa zapraszamy do obejrzenia w galerii krótkiej relacji zdjęciowej z eventu.

11-06-2014

 

W dniu 13 maja 2014r. w Warszawie Centrum Edukacji i Biznesu zorganizowało szkolenie otwarte z zakresu „Prawo konsumenckie oraz obsługa reklamacji – zmiany przepisów w 2014r.” Uczestnikami szkolenia byli kierownicy i pracownicy działów reklamacji, serwisów jak i obsługi klienta dużych i średnich przedsiębiorstw. Szkolenie miało na celu zapoznać uczestników z nowymi przepisami dot. reklamacji, które w tym roku weszły w życie. Poruszane były ciekawe zagadnienia m.in. dyrektywa ( wdrożenia i planowanie ), sprzedaż konsumencka, rękojmia, gwarancja, prawa konsumenta. Merytorycznie szkolenie zostało ocenione wysoko. Bardzo dziękujemy za zaufanie wszystkim firmom, które wzięły udział w szkoleniu.

20-05-2014

 

W lutym 2013r. w dniach 11-15 oraz 18-22 Centrum Edukacji i Biznesu zorganizowało dla Urzędu w Iławie 10 dniowe szkolenie zawodowe pt. „Kurs Kelnerski”. Uczestnikami kursu były osoby bezrobotne. Szkolenie składało się z części praktycznej i teoretycznej i zawierało przykładowe moduły: przestrzeganie zasad BHP, wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego, serwowanie potraw, napojów bezalkoholowych, organizacja przyjęć okolicznościowych, obsługa gości hotelowych, wystawianie rachunków. Szkolenie miało na celu przygotować osoby do pracy w pięcio-gwiazdkowym Hotelu Tiffi w Iławie. Dziękujemy pracownikom Hotelu Port110 w Iławie za udostępnienie nam sali szkoleniowej i sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia szkolenia. Dziękujemy również za zaufanie pracownikom Urzędu Pracy w Iławie.

20-03-2013

 

W związku z zakończeniem Projektu Funduszu Spójności pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Nowym Dworze Mazowieckim przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji firma Centrum Edukacji i Biznesu zorganizowała dla dzieci ze szkół podstawowych tygodniowy wyjazd ECO do Poronina. Wycieczka miała charakter edukacyjno – wypoczynkowy. Głównym jej celem była edukacja ekologiczna poprzez udział w wielu warsztatach typu: warsztaty ekologiczne (decupage, eko moda, tworzenie glicerynowych mydełek, tworzenie przedmiotów z gliny, ekobatucada – tworzenie recyklingowych instrumentów, pieczenie chleba, wykonanie masła i serów, analiza wody) a także warsztatach ceramiczno-rzeźbiarskich, survivalu, transformacji fotograficznych, sztuki orgiami czy tańca salsy. Istotnym punktem programu był 3 dniowy kurs narciarski, dzięki któremu dzieci zdobyły przygotowanie do samodzielnego zjazdu na nartach. Satysfakcja małych narciarzy była olbrzymia. Dzieci miały okazję uczestniczyć w wielu zabawach i rozgrywkach sportowych zarówno w ośrodku jak i na śniegu. Pobyt dzieci dodatkowo uprzyjemniły wieczorne zabawy oraz okoliczne atrakcje jak przepiękny szlak Doliną Kościeliską oraz kulig z ogniskiem. Po raz kolejny dziekujemy za zaufanie jakim obdarzył nas Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Dworze Mazowieckim a Państwa zapraszamy do obejrzenia w galerii krótkiej relacji zdjęciowej z wyjazdu.

20-01-2013

 

29 listopada 2012 r.  Centrum Edukacji i Biznesu zorganizowało konferencję w ramach uroczystości zakończenia Projektu Funduszu Spójności pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Nowym Dworze Mazowieckim przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji. Uroczystość przygotowana została z myślą o dzieciach i młodzieży z terenu Nowego Dworu Mazowieckiego i miała na celu wzbudzenie zainteresowania tematem Unii Europejskiej, jej rolą w dziedzinie ochrony środowiska i co najważniejsze zainteresowanie Projektem zrealizowanym przez ZWiK Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim. Na konferencji młodym gościom zaprezentowano film z realizowanego przez Spółkę Projektu. Kolejnym punktem spotkania było przedstawienie teatralne „Podróż do Krainy Czarownej Wody”, w którym udział wzięli mali naukowcy wybrani z widowni. Dzieci dowiedziały się jak ogromną rolę pełni woda w przyrodzie i życiu człowieka i dlaczego tak ważna jest jej ochrona. Po zakończeniu części oficjalnej konferencji, dzieci wzięły aktywny udział w „EKO”- pokazach i eksperymentach. Dziękujemy za zaufanie jakim obdarzył nas Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Dworze Mazowieckim a Państwa zapraszamy do obejrzenia w galerii krótkiej relacji zdjęciowej z eventu.

02-12-2012

 

19 września podczas konferencji prasowej zostały podsumowane działania promocyjne na rzecz województw warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego w ramach kampanii "Piekny Wschód". W kampanii mediowej wykorzystano telewizję, prasę, radio, Internet oraz nośniki outdoorowe. Nakład sprzedanych tytułów użytych w kampanii przekroczył 25 mln. Przekaz reklamowy tylko za pomoca prasy dotarł do ponad 15 mln osób z grupy docelowej. „Piękny Wschód" – to kampania multimedialna promująca tereny wschodniej Polski zrealizowana w ramach projektu „Promocja zrównoważonego rozwoju turystki" - Działanie V.1 PO RPW na lata 2007-2013. Jej celem jest wzrost zainteresowania ofertą turystyczną pięciu wschodnich województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego. Działania promocyjne na rzecz „Pięknego Wschodu" prowadzone były na obszarze całej Polski od lipca 2010 do lipca 2012 roku, a w końcowym etapie projektu komunikacja objęła również swym zasięgiem mieszkańców Niemiec i Ukrainy. W konferencji wzięli udział przedstawiciele województw objętych kampanią: Adam Jarubas Marszałek Województwa Świętokrzyskiego, Anna Wasilewska Członek Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz jacek Piorunek Członek Zarządu Województwa Podlaskiego.
Osoby chcące sie bliżej zapoznać z materiałami zapraszamy na stronę POT i pobrania materiałów, zaś na krótką relację zapraszamy do galerii.

25-09-2012

 

CE&B wygrało kolejny przetarg na organizację konferencji - tym razem pracowaliśmy dla Wspólnoty Roboczej Związków Organizacji Socjalnych przy projekcie „Standardy usług i modeli instytucji – pilotażowego wdrażania”. Konferencja odbyła się w Warszawie 29 listopada 2011 r. w Centrum Konferencyjnym Golden Floor. Frekwencja jak i pozytywne nastawienie uczestników dopisało – dyskusjom nie było końca. Dziękujemy za profesjonalną współpracę. Na krótką relację zapraszamy do galerii.

01-12-2011

 

Z przyjemnością informujemy, że 28 września 2011 w Hotelu Gromada - Dom Chłopa w Warszawie odbyła się konferencja pt. „Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki Polski Wschodniej” której przygotowanie powierzyła nam Polska Organizacja Turystyczna. Była to realizacja pierwszej z dwóch zaplanowanych konferencji w ramach projektu unijnego „Rozwój Polski Wschodniej”. Dzięki doskonałej komunikacji z naszym Klientem współpraca przebiegała błyskawicznie a realizacja sprawiła nam dużą przyjemność. Kilka zdjęć z tego wydarzenia znajdą Państwo w naszej galerii.

02-11-2011

 

W dniach 02 i 03 czerwca 2011 r. nasza firma miała przyjemność zorganizować 2 - dniową imprezę z okazji „Otwarcia zmodernizowanej oczyszczalni ścieków POŁUDNIE w Nowym Dworze Mazowieckim” (mającej na celu promocję Funduszu Spójności i Unii Europejskiej), a w szczególności przygotowanie administracyjne, zapewnienie zaplecza technicznego, obsługi technicznej, zapewnienie bezpieczeństwa, zapewnienie atrakcji dla dzieci, opracowanie i druk materiałów informacyjnych i promocyjnych (akcja reklamowa), zapewnienie usług gastronomicznych oraz koordynacja całości prac nad „Otwarciem”. Dziękujemy za zaufanie jakim obdarzył nas Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Dworze Mazowieckim a Państwa zapraszamy do obejrzenia w galerii krótkiej relacji zdjęciowej z eventu.

20-06-2011

 

W dniach 17-18.11.2010 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyły się Targi Usług dla Biznesu MEETINGS POLAND EXPO 2010. W tym roku mieliśmy przyjemność w nich uczestniczyć. Drugiego dnia tj. 18 listopada odbyła się prezentacja "Skuteczne narzędzia sprzedaży i marketingu", której moderatorem była Kinga Nowacka, Managing Direktor Centrum Edukacji i Biznesu. Wykład "Social media - biznesowy potencjał społeczności" poprowadził Konrad Jarowski, dyrektor sprzedaży GoldenLine. Możliwości outdooru - potężnego narzędzia marketingu zaprezentowała Joanna Zdanowska z Clear Channel. Kolejny blok dedykowany hotelarzom i managerom branży turystycznej poprowadziła Joanna Kuźmicka, współpracownik Centrum Edukacji i Biznesu, trener i hotelarz. Zaprezentowała "Skuteczne narzędzia promocji i sprzedaży - nowoczesny marketing firmy usługowej". Kolejny wykład dotyczył tematu "Efektywne wykorzystanie systemu rezerwacji on-line na stronie hotelu", który poprowadził Łukasz Kidoń, dyrektor zarządzający Wirtualny Turysta. pełna relacje z tego wydarzenia moga Państwo przeczytać na stronie MEETINGS POLAND.

30-11-2010

 

21 kwietnia 2010 roku Centrum Edukacji i Biznesu zorganizowało kolejny event z cyklu "Pozytywny wizerunek organizacji" pod hasłem ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM U PROGU POWROTU KONIUNKTURY. Tym razem konferencja odbyła się w Warszawskim Centrum Zielna, gdzie spotkało się ponad 100 przedstawicieli kadry zarządzającej działów HR czołowych producentów, branży FMCG, przemysłu, handlu oraz usług. Uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję dowiedzieć się jak efektywnie zarządzać rekrutacją pracowników przy pomocy innowacyjnych metod i narzędzi. Uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję by odpowiedzieć na pytania: jak przy pomocy tego samego zespołu pracowników zrealizować więcej bieżących projektów, jak wykorzystać serwisy społecznościowe w rekrutacji i employer brandingu czy jak najlepiej dobrać kandydata do stanowiska pracy oraz inne z zakresu HR. Podczas konferencji przyznano nagrodę Złotego Horyzontu która przypadła w tym roku firmie DMZ Chemak oraz Srebrnego Horyzontu dla firmy Microsoft za najbardziej przydatne zdaniem uczestników rozwiązania informatyczne i metodyki dla HR. Podczas konferencji można było dowiedzieć się na przykładzie m. in. Macrologic SA, jak stworzyć nowoczesną organizację otwartą na pracownika i klienta. Przedstawiciel GoldenLine.pl, Konrad Jarowski pokazał jak dziś efektywnie można wykorzystać serwisy społecznościowe w rekrutacjach i employer brandingu. Ile nadmiarowej pracy wykonuje się dziś w Działach Personalnych uświadamiał zgromadzonych Sebastian Smołucha z SIMPLE Software. O szczegółach rozwiązań HR w praktyce, mówił Jarosław Szybiński, przedstawiciel Microsoft, nagrodzony przez zgromadzonych za najbardziej przydatne rozwiązania informatyczne Srebrnym Horyzontem HR. Zastosowanie narzędzi informatycznych w procesach ewaluacji pracowników na przykładzie oceny kompetencji 360° i oceny efektywności omówił Waldemar Lipiński z DMZ Chemak – zwycięzca Złotego Horyzontu. Optymalna realizacja procesów HRM to domena Asseco Business Solutions. Udowodnił to swoim wystąpieniem Marcin Warzycha. Natomiast niezrównany Piotr Rówiński z PricewaterhouseCoopers omówił standardy i korzyści biznesowe z Audytu SAS 70 w obszarze płac. Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia reprezentowane przez Panią Martę Zięba-Szklarską mówiło o trendach na rynku pracy u progu powrotu koniunktury. Spotkanie podsumował przedstawiciel PricewaterhouseCoopers – Paweł Dziechciarz, mówiąc o finansowych aspektach polityki personalnej. "Spotkanie pokazało, że managerowie są bardzo zainteresowani tzw. miękkimi aspektami HR-u, głównie motywowaniem i oceną efektywności pracowników."- dodaje Adam Latocha koordynator merytoryczny konferencji.
Już dziś wiemy, że możemy zaprosić Państwa na kolejną edycję tego wydarzenia co czynimy z niemałą satysfakcją

25-04-2010

 

13 stycznia 2010 roku Centrum Edukacji i Biznesu oraz Centrum Promocji Informatyki, przygotowały wspólnie IX konferencję z cyklu „Technologie teleinformatyczne w medycynie” pod hasłem SYSTEMY INFORMATYCZNE I NOWE TECHNOLOGIE W MEDYCZNYCH LABORATORIACH DIAGNOSTYCZNYCH. Konferencja zgromadziła liczne grono przedstawicieli kadry zarządzającej szpitali, kierowników laboratoriów medycznych, diagnostów laboratoryjnym oraz kierowników ds. jakości w jednostkach medycznych. Celem spotkania było poruszenie systematycznie przesuwanej w czasie kwestii informatyzacji szpitalnych laboratoriów diagnostycznych. Zgromadzeni mieli niepowtarzalną okazję wymiany doświadczeń oraz możliwość zasięgnięcia informacji u wybitnych ekspertów zaproszonych na konferencję.Przewodniczący konferencji, prof. dr hab. Jan Kanty Kulpa z Zakładu Analityki i Biochemii Klinicznej Centrum Onkologii w Krakowie, przedstawił normy oraz regulacje prawne jako element stymulujący rozwój laboratoriów. Szczególnie dużo atencji zostało poświęcone normie ISO 15189, jako wzorcowi struktury działania laboratorium. Wszyscy byli zgodni jak ważna jest tu ciągłość kształcenia podyplomowego diagnostów laboratoryjnych oraz partnerstwo w relacjach lekarz-diagnosta. Należy z całą odpowiedzialnością podkreślić, że o użyteczności diagnostycznej badań laboratoryjnych, decyduje wiarygodność ich wyników. Stąd tak istotne znaczenie mają wszelkie działania na rzecz polityki projakościowej.Prof. zw. dr hab. n. med. Zygmunt Kopczyński, jako inicjator tworzenia systemu jakości w polskich laboratoriach oraz współautor ich standardów, przybliżył zebranym temat samego wdrażania systemu jakości; organizacji i zarządzania systemem w laboratorium. Przypomniano jak ważny jest etap przedanalityczny i jak bardzo zależy od niego wiarygodność zleconego badania, tak by spełniało potrzeby i oczekiwania zleceniodawcy. Nie bez znaczenia jest że, zajmuje on aż około 56% ogólnego czasu na wykonanie badania i można na tym etapie popełnić 46-68% bledów! Czynnik ludzki ma tu niezwykle ważne znaczenie, dlatego przywiązywać należy ogromna wagę do wdrażania kompleksowych systemów zapewniania jakości na wszystkich etapach pracy. Ryszard Mężyk, kierownik Działu Informatyki w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach przedstawił cuse study „System informatyczny wspomagający diagnostykę laboratoryjną-jako istotny element Zintegrowanego Szpitalnego Systemu Informatycznego”. Przybliżono możliwości integracji LIS z Hospital Information System, omówiono proces samego wdrażania jak i problemy na jakie trafił zespół podczas pracy. Dr Zenon Jakubowski , przedstawiciel Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Laboratoryjnej przedstawił technologie informatyczne jako narzędzie zmiany w nowoczesnej organizacji laboratoriów, przybliżył procesy konsolidacji i integracji. Pomorska Grupa informatyczna zaprezentowała rezultaty współpracy z laboratoriami medycznymi , natomiast Dyrektor MEMEX Consulting mówił o szczegółowych wymaganiach ochrony medycznych danych osobowych w systemach informatycznych MLD .Przedstawiono nie tylko praktykę ale również trendy stosowania dokumentacji elektronicznej w ochronie zdrowia. Spotkanie pokazało, jak wiele jeszcze pracy, zaangażowania i środków powinniśmy włożyć w informatyzację sektora medycznego w Polsce. Idea która przyświeca nam od wielu lat przy organizacji konferencji przynosi namacalne efekty. Cykl „Technologie teleinformatyczne w medycynie” już zdobył rzesze oddanych słuchaczy i osób zaangażowanych w tworzenie wydarzenia które zmieniać będzie na trwałe rzeczywistość polskiej służby zdrowia i poprawi jakość życia naszego społeczeństwa.

15-01-2010

 

Firma Centrum Edukacji i Biznesu oraz Centrum Promocji Informatyki zorganizowały 25 listopada 2009 r. w Warszawie VIII ogólnopolską edycję konferencji z cyklu „Technologie teleinformatyczne w medycynie”.Tym razem szczególną uwagę zwrócono na aspekty teleinformatyczne zaopatrzenia szpitali w produkty lecznicze i wyroby medyczne. Ogólnopolskie spotkanie zgromadziło grono kierowników aptek szpitalnych i zakładowych. Obrady poprowadziła Pani Magdalena Wojciechowicz. Dyrektor Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przypomniała zgromadzonym obowiązujące uregulowania prawne dotyczące funkcjonowania aptek szpitalnych i zakładowych.Celem prezentacji prof. Jarosława J.Fedorowskiego było przedstawienie zasad funkcjonowania, finansów i zatrudnienia aptek szpitalnych w średniej wielkości szpitalach w USA, Polsce i Wielkiej Brytanii. Omówiona została polityka lekowa w szpitalu jak również zautomatyzowany informatyczny system dystrybucji leków. Zgromadzeni mogli zobaczyć dokonania poszczególnych placówek w zakresie informatyzacji pracy aptek szpitalnych oraz zalety takich rozwiązań w dłuższej perspektywie. Janina Pawłowska, koordynator Departamentu Farmacji Szpitalnej Naczelnej Rady Aptekarskiej poruszyła palący problem funkcjonowania apteki szpitalnej w realiach niepublicznego ZOZ i szpitala prywatnego. Dużo miejsca poświecono omówieniu zintegrowanego systemu informatycznego działającego w Aptece Szpitalnej Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego. Pokazano że, nawet w niedofinansowanej służbie zdrowia dzięki otwartości na argumenty i chęci do wprowadzania zmian można osiągnąć sukces. Firma KAMSOFT, partner imprezy przedstawił aptekę szpitalną w strukturze szpitala oraz na rynku usług zdrowotnych. Pokazano aspekty komunikacji i wymiany informacji w rozwiązaniach Ogólnopolskiego Systemu Ochrony Zdrowia. Anna Gawrońska-Błaszczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania omówiła standardy identyfikacyjne i komunikacyjne w procesie zaopatrzenia szpitali w leki i materiały medyczne. Zagadnienie leków i wyrobów medycznych, jako przedmiotu zamówienia publicznego poruszyła Agnieszka Leszczyńska z Kancelarii Prawnej Traple. W trakcie referatu naświetlono problematykę opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy leków i wyrobów medycznych z uwzględnieniem orzecznictwa KIO i sądów powszechnych. Natomiast przedstawiciel Instytutu Nauk Prawnych PAN, dr Grzegorz Sibiga przybliżył zgromadzonym prawne obowiązki ochrony medycznych danych osobowych w jednostkach służby zdrowia . Uwieńczeniem spotkania było wręczenie zgromadzonym uczestnikom certyfikatów.

27-11-2009

 

Centrum Edukacji i Biznesu 28 października 2009 r. zorganizowało w BCC w Warszawie, konferencje "SPECJALIŚCI LUDZKIM GŁOSEM – prawdziwe relacje z wdrożeń CRM i ERP". Konferencja ERP i CRM z cyklu "Kawa na ławę" została dedykowana menedżerom i specjalistom. Ambicją organizatorów było poruszenie samego sedna zagadnienia: bez nachalnej reklamy dostawców, bez nudnych wystąpień. Była to jedna z niewielu konferencji gdzie rozmawiano w prosty sposób o złożonej problematyce.Uwieńceniem spotkania było wyłonienie zwycięzcy konkursu na najlepsze prezentowane tego dnia wdrożenie systemu CRM i ERP. Statuetkę Master-CRM, dzięki głosom zgromadzonych otrzymała firma SIMPLE, zaś Master-ERP trafił na ręce przedstawicieli BPSC. Gratulujemy zwycięzcom oraz życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom konferencji. Na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej po zakończeniu konferencji możemy stwierdzić że tematy poruszane podczas spotkania spotkały się z szerokim zainteresowaniem dzieki czemu dotarliśmy do zakładanej grupy docelowej. Natomiast respondenci uznali, iż sam pomysł omawiania wdrożeń w rożnych firmach był strzałem w dziesiątkę. Potwierdza to słuszność naszego podejścia do zakresu tematycznego konferencji i sposobu przedstawienia uczestnikom zagadnienia. Duży entuzjazm wzbudziła dyskusja ekspertów, A. Latochy i J. Żelińskigo, jak również relacja gościa specjalnego dr Mitręgi. Ogromne znaczenie miał tu sposób komunikacji i język przedstawiania argumentów. Zgromadzeni delegaci uznali że, najciekawszym tematem obok wdrożeń, było pokazanie sposobów zarządzania relacjami z klientami. Na ten właśnie temat chcieliby usłyszeć więcej podczas następnych edycji konferencji. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, dlatego też, analizując wszystkie cenne sugestie gości już dziś serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji z cyklu "Kawa na ławę". Jesteśmy otwarci również na Państwa propozycje dotyczące organizacji tego rodzaju spotkań o wybranej przez Państwa tematyce. Zapraszamy do skorzystania z nadarzającej się okazji pogłębienia swojej wiedzy. Do zobaczenia.

02-11-2009

pisture

Centrum Edukacji i Biznesu

Outsourcing

Do pobrania