Konferencje prasowe

Konferencje prasowe organizujemy, aby skierować uwagę mediów na problem, wydarzenie, produkt lub przedsięwzięcie. Nadrzędnym celem konferencji prasowej jest doprowadzenie do umieszczenia w prasie i mediach elektronicznych maksymalnej liczby publikacji.

Dzięki spotkaniu z dziennikarzami poruszany temat zyskuje rozgłos i staje się bardziej interesujący dla mediów. Konferencje prasowe zwołuje się na dwa sposoby:

  • w celu wygłoszenia oświadczenia bez możliwości zadawania pytań;
  • w celu odpowiedzenia na pytania dziennikarzy w jednym miejscu o jednym czasie – wtedy pytania dziennikarzy stanowią treść konferencji

  • Oprócz podstawowych działań przygotowawczych przy konferencjach prasowychzapewniamy:

    • 1. przygotowanie materiałów prasowych w formie teczek dla dziennikarzy;
      2. odpowiednie miejsce konferencji (biorąc pod uwagę lokalizację – łatwy dojazd, termin,
      2. miejsca parkingowe, akustykę sali);

      3. ekspertów;
      4. obecności dziennikarzy;
      5. zapewnienie stolików prasowych oraz poczęstunku;
      6. wysyłkę materiałów nieobecnym dziennikarzom;
      7. monitorowanie mediów;

    Dzięki przeprowadzonej konferencji prasowej Klient przekazuje i kształtuje opinie publiczne za pomocą środków masowego przekazu, wpływa na rozpoznawalność marki oraz zdobywa/utrzymuje miano eksperta w swojej branży.

     

     

     

    « wstecz
     

       

     
     
       
       

       

       

      pisture

      Centrum Edukacji i Biznesu

      Outsourcing

      Do pobrania