Zarządzanie sprzedażą oraz zespołem sprzedażowym
w warunkach rynkowych XXI wieku


W zarządzaniu sprzedażą nie ma drogi na skróty wiedzą o tym ci co wygrywają ale też ci, którzy rzadko odnoszą sukcesy w tym obszarze.


Cele szkolenia:

Celem tego szkolenia jest dostarczenie Menedżerom sprzedaży wiedzy oraz narzędzi dla skutecznego zarządzania zespołem sprzedażowym dla wygrywania na trudnym, konkurencyjnym rynku XXI wieku.


Korzyści ze szkolenia:

Korzyści z tego szkolenia to zrozumienie, co decyduje o skutecznym zarządzaniu sprzedażą oraz przećwiczenie tych kompetencji menedżera sprzedaży, które muszą być bezwzględnie realizowane.


TEMATYKA:

Definicja zarządzania, czyli odpowiedź na pytania: Kiedy menedżer robi a kiedy zarządza?


1. Rola menedżera zobowiązuje do dojrzałej i odpowiedzialnej postawy:

  • Cechy skutecznego menedżera zespołu sprzedaży.
  • Osobowość i styl pracy menedżera sprzedaży.
  • Biznesowa i etyczna odpowiedzialność menedżera sprzedaży.
  • Odwaga kierownicza – sztuka podejmowania niepopularnych decyzji.
  • Jak budować i i utrzymać autorytet szefa.
  • Menedżer = lider = ideał szefa sprzedaży.

  • 2. Planowanie, stawianie celów, priorytety a uciekający czas:

  • Niby takie łatwe a takie trudne.
  • Zasady planowania oraz wynikające z tego korzyści.
  • Cele, zadania SMART. Wyznaczanie i realizacja.
  • Przewidywanie, czyli odpowiedź na najważniejsze pytania menedżera: „Co będzie, gdy?”
  • Priorytety w procesie planowania.
  • Korzyści z właściwego planowania.
  • Delegowanie zadań i uprawnień:
    1. - co? Komu? Gdzie? Jak? Po co delegować?
      - nie ma zarządzania bez delegowania,
      - nie ma delegowania bez egzekwowania.

    3. Kontrola pracy zespołu:

  • W jaki sposób kontrolować pracę zespołu?
  • Szef Policjant czy Przyjaciel?
  • Kontroluj to co trzeba i kiedy trzeba.
  • Znaczenie informacji zwrotnej w kontrolowaniu.
  • Znaczenie raportowania w kontrolowaniu.

  • 4. Menedżer zespołu sprzedażowego – podstawowe narzędzia pracy menedżera:

  • Targety i cele – co tak naprawdę decyduje o ich realizacji?
  • Raportowanie, czyli rzecz znienawidzona przez zespół. Jak to zmienić?
  • Budowanie zespołu sprzedaży – podstawowe zasady.
  • Nowy handlowiec - wprowadzenie do pracy.
  • Cykliczne spotkania menedżera z zespołem sprzedaży.
  • Magiczne pytanie: „Jak mogę Ci pomóc, abyś skuteczniej sprzedawał?
  • Menedżer między młotem i kowadłem, czyli wybór między zarządem a zespołem.
  • Na czym polega menedżerska mądrość, czyli elementy nowoczesnej szkoły zarządzania.

  • 5. Przywództwo sytuacyjne menedżera sprzedaży:

  • Informacja zwrotna, czyli feedback, jako skuteczne narzędzie zarządzania.
  • Konstruktywna krytyka – zasady tworzenia oraz lista korzyści.
  • Asertywność i Empatia – dwa żywiołu na usługach menedżera sprzedaży.
  • Asertywne zachowanie w relacjach szef Podwładny = silny zespół.

  • 6. Motywowanie – jedno z kluczowych zadań menedżera:

  • Na czym polega motywowanie ludzi do wydajnej pracy?
  • Wybór między motywowaniem finansowym a nie finansowym.
  • Nie ma zwycięstwa bez zmotywowanego zespołu.
  • Na deser – nowe podejście do motywowania.
  • Gry zespołowe, które bawią i uczą zarazem.


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Szkolenie z Zarzadzanie sprzedaza oraz zespolem sprzedazowym
w warunkach rynkowych XXI wieku

    Materiały do pobrania:


     

     

     

    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania