Techniki sprzedaży

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie - wzmocnienie wiedzy z zakresu czynników decydujących o „samo napędzaniu” się i efektywnym działaniu – takim, aby codziennie wydawać „żyzne plony” swojej pracy, a przede wszystkim radzić sobie z trudnym Klientem. Dzięki szkoleniu uświadomimy uczestnikowi znaczenie umiejętności interpersonalnych (rozmowa z klientem – mówienie, aktywne słuchanie, porozumiewanie się pozasłowne). Uczestnik Szkolenia także nabędzie umiejętności ze sposobów oddziaływania psychologicznego na klienta poprzez wywieranie wpływu – perswazja.


Budowa kompetencji handlowych w obszarach:

Postawa a psychologia sprzedaży, komunikacja, prezentacja – jako podstawa wizyty handlowej (standard wizyty handlowej)

Techniki sprzedaży, negocjacje, przełamywanie obiekcji klienta, asertywność – jako skrzynka narzędziowa Skutecznego Sprzedawcy


TEMATYKA:

1. Nastawienie do sprzedaży, a wyniki

  • Sprzedaż, a charakter – od kogo zależy, ze chce mi się chcieć?
  • Co decyduje o sukcesie w sprzedaży?
  • Przekonania wspierające i ograniczające
  • Własne sposoby wzmocnienia pozytywnego, czyli skąd czerpać energię do działania

  • 2. Budowanie klimatu kontaktu z Klientem

  • Tworzenie dobrej atmosfery kontaktu
  • Budowanie wizerunku Firmy i własnej osoby od początku kontaktu z Klientem
  • Efekty pierwszego wrażenia (efekt pierwszeństwa, efekt halo, efekt świeżości, efekt samospełniającej się przepowiedni i inne)
  • Umiejętność mówienia komplementów, cechy skutecznego komplementu

  • 3. Umiejętności, które zmieniają bieg rozmowy z klientem:

  • Aktywne słuchanie
  • Parafraza, klaryfikacja, dookreślenie
  • Pytania otwarte
  • Techniki zadawania pytań
  • Zastosowanie reguły – dwa razy więcej słuchać niż mówić

  • 4. Nieoczekiwane zwroty akcji i finał:

  • Czym są obiekcje i jak sobie z nimi radzić?
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Obsługa posprzedażna służąca podtrzymaniu kontaktu z klientem
  • Jakie techniki są dla nas skuteczne?


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Szkolenie z Techniki, sprzedaż

    Materiały do pobrania:


     

     

     

    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania