Profesjonalna sprzedaż i techniki sprzedaży


Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wygrywania w procesie sprzedaży, dzięki dostarczenie im wiedzy na temat zawansowanych technik sprzedaży, rozwojowi konkretnych umiejętności oraz dostarczeniu im skutecznych narzędzi do zastosowania w praktyce.


Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy poznają wszystkie aspekty sztuki sprzedaży oraz rozwiną te spośród umiejętności, które determinują sukces w sprzedaży. Dzięki temu uczestnicy będą popełniać mniej błędów w procesie sprzedaży oraz będą stosować skuteczne techniki sprzedażowe, co w prostej linii przyczyni się do wygrywanie na coraz trudniejszym konkurencyjnym rynku.


Grupa docelowa:

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą nauczyć się skutecznie sprzedawać:

  • Handlowców.
  • Menedżerów sprzedaży.
  • Osoby, które chcą wybrać nowy zawód sprzedawcy.
  • Osoby, które wykonują zawód związany ze sprzedawaniem.

  • TEMATYKA:

    PROGRAM SZKOLENIA 2-DNIOWEGO:


    1. POSZCZEGÓLNE ETAPY SPOTKANIA HANDLOWEGO – Lista Dobrych Praktyk w obszarach:

  • Przygotowanie do spotkania z Klientem.
  • Rozpoczęcie spotkania i nawiązanie relacji.
  • Identyfikacja i analiza potrzeb klienta.
  • Prezentacja oferty językiem korzyści.
  • Radzenie sobie z obiekcjami/zastrzeżeniami klienta.
  • Tworzenie ostatecznej oferty dla klienta.
  • Zamykanie sprzedaży i podpisywanie umowy.
  • Obsługa po-sprzedażowa klienta.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych, dobrych relacji z Klientem.

  • 2. PROSPECTING – ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW:

  • Prospecting.
  • Obowiązkowe ABC.
  • SPECJALNE kompetencje handlowca w procesie prospectingu.

  • 3. SKUTECZNA OBRONA CENY:

  • Prezentowanie ceny w procesie sprzedaży (ustalanie warunków biznesowych).
  • Umiejętność przesuwania zagadnienia ceny na koniec procesy sprzedaży.
  • Techniki udzielania rabatów. Jak profesjonalnie udzielać upustów?
  • Taniec negocjacyjny, gry oraz triki sprzedażowe a uzgadniana cena sprzedaży.
  • Katalog Dobrych Praktyk w obszarze skutecznej obrony ceny.

  • 4. CROSS-SELLING I UP-SELLING:

  • Obowiązkowa pigułka teorii z obszaru cross I up sellingu.
  • Proces cross i up hellingu – struktura, argumenty i przebieg.
  • Praktyczne narzędzia cross i up sellingu oraz skuteczne ich zastosowanie.
  • WARSZTATY. Ćwiczenia praktyczne z cross-selling’u i up-selling’u – z archiwumuczestników.


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Szkolenie z Profesjonalna sprzedaz i techniki sprzedazy

    Materiały do pobrania:


     

     

     

    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania