Zarządzanie personelem w Służbie Zdrowia

Zarządzanie zespołem medycznym jest sztuką. Tym bardziej, że lekarze mają silny autorytet wewnętrzny i nie łatwo poddają się wpływowi innych. Ponadto medycyna ze sobą dużą odpowiedzialność za zdrowie i życie pacjenta. Z tego tytułu zespół potrzebuje przestrzegać wysokich standardów pracy i dużo od siebie wymagać. Koszty inwestycji w lokal, wyposażenie i sprzęt jest bardzo wysoki. Zatem tylko mądre zarządzanie może przyczynić się do rentowności przychodni medycznych.


Grupa docelowa:

Menedżerowie służby zdrowia.


Cele szkolenia:

Zwiększenie efektywności w pracy zespołu, wzbudzenie w pracownikach większego zaangażowania i większej skuteczności. Podniesienie standardów opieki nad pacjentami w przychodni.


Korzyści dla uczestników:

Menedżerowie poznają podstawy motywowania pracowników. Będą potrafili tak rozmawiać z pracownikiem, aby wzbudzić w nim zaangażowanie i chęć pożądanych zmian w jego pracy, nauczą się budować swój autorytet i szacunek wśród pracowników. Nauczą się dobierać właściwie ludzi do zadań i stanowisk.


TEMATYKA:

1. Metody zarzadzania

  • Style zarządzania
  • Abc sukcesu menedżera

  • 2. Podejście coachingowe

  • Rola coacha i jego metody działania
  • Sztuka zadawania mądrych pytań
  • Jak skutecznie krytykować, aby nie urazić pracownika i uzyskać pożądany efekt

  • 3. Motywowanie pracowników

  • Podstawy motywowania pracowników
  • Jak dostosować argumenty do osobowości pracownika
  • Budowanie celu i wizji

  • 4. Wewnętrzna siła menedżera

  • Rola przekonań menedżera i jego styl zarządzania – praca z przekonaniami
  • Jak budować autorytet
  • Jak przemawiać publicznie
  • Jak budować w sobie dobre samopoczucie
  • Jak radzić sobie ze stresem

  • 5. Praca zespołowa

  • Jak rozwiązywać konflikty
  • Czynniki wpływające na budowanie długofalowych relacji z pracownikami
  • Rekrutacja pracowników
  • Przepływ informacji między menedżerem a pracownikami

  • Metody prowadzenia szkolenia:

    Szkolenie ma charakter warsztatowy, prowadzone jest aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas mini wykładów, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, testów, dyskusji, scenek rodzajowych.



    Osoba do kontaktu:

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    szkolenia@ceib.com.pl

    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Szkolenie z Zarządzanie personelem w Służbie Zdrowia

    Materiały do pobrania:


     

     

     

     

    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania