Tworzenie wizerunku firmy poprzez identyfikację z firmą i relacje z klientem. Odpowiedzialność biznesowa

 

Założenia i cele szkolenia:

  • Pogłębienie świadomości w zakresie konieczności rozumienia budowania relacji z pacjentami jako fundamentu tworzenia dobrej, silnej marki na rynku usług medycznych
  • Pogłębienie rozumienia potrzeb pacjentów i adekwatne ich zaspokajanie
  • Rozwinięcie i doskonalenie umiejętności komunikacji i współpracy ze współpracownikami w celu doskonalenia jakości świadczonych usług i uzyskiwania najlepszych rekomendacji pacjentów

  • Efekty szkolenia:

  • Wzrost świadomości pracowników w zakresie odpowiedzialności biznesowej w obszarze świadczonych usług
  • Wzrost rentowności i efektywności podejmowanych działań w procesie leczenia
  • Wzrost jakości i efektywności podejmowanych działań medycznych
  • Wzrost przejrzystości stosowanych procedur i uzyskiwania w nich wsparcia dla przebiegu procesów leczenia

  • TEMATYKA:

    1. Odpowiedzialność biznesowa – relacje z klientem (uwarunkowania)

  • Polepszenie jakości obsługi pacjenta, partnerstwo oraz etyczne postępowanie w relacji z pacjentami, dotrzymywanie warunków zawieranych kontraktów/umów (terminowość, jakość) i przejrzyste procedury
  • Wzrost odpowiedzialności wszystkich pracowników placówki medycznej za budowanie marki i relacje z pacjentami, poprawa jakości życia pacjentów.
  • Zwiększanie identyfikacji pracowników z placówką medyczną, ciągłe doskonalenie kultury organizacyjnej i sposobów komunikacji oraz interakcji z pracownikami jako priorytet w placówce medycznej
  • Dobre i bezpieczne warunki pracy

  • 2. Odpowiedzialność biznesowa – zasady „gry”.

  • Rola menedżera w budowaniu i zarządzaniu zespołem . Efektywna i konsekwentna realizacja przyjętych celów biznesowych oraz odpowiednie zarządzanie ludźmi.
  • Odpowiedzialny szef
    1. - Skutecznie komunikuje się ze współpracownikami
      - wie czego chce, określa reguły współpracy.
      - wie z kim pracuje? Okno Johariego
      - dba o adekwatność i efektywność działania
      - docenia znaczenie autorytetu i wpływu społecznego
      - planuje i deleguje zadania (idealnie brzmiące polecenie). Przyjmuje i ceduje odpowiedzialność
      - monitoruje działania pracowników, realizację zadań i standardów pracy oraz komunikuje się na bieżąco z pracownikami
      - stawia wymagania oraz wspiera pracowników
      - kontroluje pracę i egzekwuje wymagania. Dokonuje oceny pracowniczej
      - motywuje pracowników.
      - wytycza kierunki działań i zmian stosując informację zwrotną – modele, znaczenie

    3. Odpowiedzialność biznesowa. Efektywność menedżera

  • Sprawność działania, czyli dobre wykonywanie swojej pracy
  • Skuteczność, czyli osiąganie zamierzonych wyników, realizowanie celów strategicznych.
  • Stosowanie obowiązujących procedur(ustalonych zasad prowadzenia danej sprawy, kolejności poszczególnych czynności) oraz wskaźników (liczbowych przedstawień realizowanych zadań):
    1. - regulowanie zachowań pracowników i procesów (wiedzą oni, co, jak i z kim mają robić),
      - zapewnienie koordynacji zadań (wyznaczają zakres czynności i ustalają odpowiedzialności),
      - poprawianie jakości pracy.

    4. Odpowiedzialność biznesowa. Działania menedżera, a standardowe (proceduralne) i niestandardowe sytuacje

  • Jak zarządzać zespołem, który pracuje w organizacji otoczonej wskaźnikami i procedurami, aby być efektywnym?:
    1. - umiejętne komunikowanie, także trudnych i niepopularnych decyzji,
      - stawianie wymagań oraz wspieranie pracowników,
      - radzenie sobie z kryzysami w zespole.
  • Budowanie marki, a rola menedżerów. Nastawienie na rozwój- możliwość, czy konieczność?
  • Silna marka – rekomendacje klientów
  • Relacje nie akcje – fundament budowania marki
  • Metody prowadzenia szkolenia:

    Szkolenie zapewnia połączenie teorii z praktyką i jest prowadzone w oparciu o aktywne metody pracy, które:

  • bezpośrednio aktywizują uczestników;
  • są oparte na ich indywidualnej pracy i doświadczeniach;
  • dają najlepsze efekty, mają przełożenie na praktykę.

  • Stosujemy takie metody pracy jak: ćwiczenia indywidualne, dyskusja, scenki, symulacje, gry symulacyjne, ćwiczenia nabytych umiejętności, kwestionariusze do autoanalizy



    Osoba do kontaktu:

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    szkolenia@ceib.com.pl

    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Tworzenie wizerunku firmy poprzez identyfikację z firmą i relacje z klientem. Odpowiedzialność biznesowa

    Materiały do pobrania:


     

     

     

     

    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania