Autoprezentacja – wystąpienia publiczne

Dobór kandydatów do pracy oparty jest na procesie efektywnej selekcji i rekrutacji powinien przyciągnąć do firmy jak największą liczbę kandydatów z których można wybrać tych najbardziej odpowiednich. Odpowiednio przeprowadzona rekrutacja i selekcja stanowi działania firmy, które mają na celu pozyskanie najlepszych pracowników dzięki którym firma będzie mogła osiągnąć założone cele.


Grupa docelowa:

Szkolenie jest przeznaczone dla kadry kierowniczej, pracowników działów kadrowych oraz dla wszystkich, których praca polega na kierowaniu zespołem ludzkim oraz tych którzy chcą pracować według najnowszych metod ZZL.


Cele szkolenia:

Uzyskanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności na temat:

  • świadomego kształtowania własnego wizerunku
  • rozpoznawania swoich słabych i mocnych stron podczas wystąpień i prezentacji
  • dopasowania formy wypowiedzi do sytuacji i odbiorcy komunikatu
  • kontroli przebiegu prezentacji i zainteresowania słuchaczy
  • pokonywania stresu związanego z wystąpieniami przed audytorium

  • Korzyści dla uczestników:

    Uczestnicy szkolenia, dzięki uczestnictwu w warsztacie między innymi z wykorzystaniem kamery, nabędą praktyczne umiejętności niezbędne do budowania pożądanego wizerunku w wystąpieniach publicznych, poznają zasady efektywnej komunikacji i wpływania na odbiorców komunikatów. Nauczą się projektować prezentację uwzględniając poprawność określenia celów i doboru metod. Zdiagnozują swoje własne style prowadzenia prezentacji i na podstawie zdobytej wiedzy określą ich efektywność w zależności od stawianych celów i rodzaju audytorium.Szkolenie przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za przygotowywania i prowadzenie różnego rodzaju prezentacji i wystąpień, jak również dla pracowników mających kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w procesie funkcjonowania organizacji.


    TEMATYKA:

    1. Prezentacja, autoprezentacja - pojęcia


    2. Autoprezentacja - reguły autoprezentacji


    3. Eksponowanie atutów i mocnych stron osobowości


    4. Zasady budowy prezentacji - reguła WRZ


    5. Elementy przygotowania się do prezentacji w sferze emocjonalnej i merytorycznej


    6. Podstawowe reguły i zasady komunikacji stosowane podczas wystąpień publicznych


    7. Kanały ekspresji niewerbalnej


    8. Techniki werbalne stosowane podczas prezentacji


    9. Wybrane reguły komunikacji perswazyjnej


    10. Trudne sytuacje podczas prezentacji


    11. Metody pokonywania stresu


    12. Reakcje na obiekcje


    13. Moderowanie dyskusji


    Metody prowadzenia szkolenia:

    Zajęcia obejmują mini wykłady oraz trening psychologiczny oparty na technikach pracy z grupą oraz:

  • zajęcia warsztatowe
  • ćwiczenia
  • dyskusja moderowana
  • testy
  • symulacje
  • warsztat z wykorzystaniem kamery


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Szkolenie z Autoprezentacja, wystąpienia publiczne

    Materiały do pobrania:


     

     

     

     

    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania