Profesjonalna obsługa gościa w restauracji

Ze względu na wysoki poziom merytoryczny kursu i bogate doświadczenie trenera szkolenie jest również bardzo dobrą okazją do szerszego zapoznania się z problematyką tego zawodu przez osoby piastujące stanowiska menedżerskie, np. kierownik sali


Cele szkolenia:

poznanie różnych technik obsługi gości

nabycie umiejętności prawidłowego serwisu poszczególnych dań

zapoznanie ze sposobami organizacji różnych rodzajów imprez

zdobycie wiedzy sugestywnej sprzedaży oraz zachowania w sytuacjach konfliktowych


Korzyści dla uczestników:

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą następującą wiedzę i umiejętności:

znajomość reguł prawidłowej obsługi gości

umiejętność nakrycia stołów na różne okazje

umiejętność obsługi poszczególnych typów gości

znajomość zasad zachowania w sytuacjach konfliktowyc

umiejętność składania serwetek

znajomość rodzajów wina i sposobu jego serwisu

znajomość zasad sugestywnej sprzedaży


TEMATYKA:

1. Nakrywanie stołu obrusem.


2. Zmiana obrusa bez i z udziałem konsumenta przy stole.


3. Sposoby formowania serwetek na różne okazji.


4. Nakrywanie stołu konsumenckiego w zależności od rodzaju i przeznaczenia posiłku.


5. Praktyczne ćwiczenia powitania konsumenta i jego rozpoznawanie.


6. Ćwiczenia z zakresu sugestywnej sprzedaży – opis produktu i sposoby sprzedaży.


7. Praktyczne powitanie konsumenta.


8. Przyjęcie zamówienia na aperitif.


9. Przyjęcie zamówienia na posiłek.


10. Pomoc w wyborze wina do posiłku.


11. Realizacja zamówienia z zachowaniem wszelkich standardów kulinarnych.


12. Proponowanie digestive, kawy, herbaty, cygar i koniaku.


13. Prawidłowe rozliczenie się z konsumentem.


14. Pożegnanie gościa.


15. Ćwiczenia praktyczne podawania i serwowania napojów i potraw.


16. Serwis francuski – tajniki i sposób prezentacji – ćwiczenia manualne.


17. Praktyczne ćwiczenia prezentacji i otwierania wina.


18. Ćwiczenia prawidłowego rozlewania wina.


19. Dekantowanie wina.


20. Degustacja wina i jego opis walorów smakowych.



Osoba do kontaktu

Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

Tel. +48 660-571-520

e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
 

    Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Profesjonalna obsługa, gość w restauracji

Materiały do pobrania:





pisture

Centrum Edukacji i Biznesu

Outsourcing

Do pobrania