Profesjonalna obsługa klienta SPA podstawą osiągnięcia sukcesu i zaistnienia na rynku usług ekskluzywnych
Grupa docelowa:
Personel salonów SPA
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest zaprezentowanie i przekazanie wiedzy praktycznej dotyczącej tematyki obsługi klienta w obiekcie Spa. Celem nadrzędnym natomiast jest podniesienie skuteczności rozmów z klientami oraz wielkości sprzedaży przez zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu ich obsługi. Uczestnicy poznają podstawy z tematyki tak obsługi klienta w warunkach normalnych jaki i w warunkach konkurencji rynkowej, oraz, co ważne, w sytuacjach wyjątkowych. Priorytetem jest zapoznanie osób uczestniczących w szkoleniu z tematyką tworzenia procedur Manual Spa – obsługi klienta na każdym poziomie zarządzania oraz kontaktu z nim. Poruszona zostanie kwestia strategicznego podejścia do tworzenia ofert kalendarzowych i nagłych, jakie nie zostały przewidziane w kalendarzu sprzedażowym Spa. Ważnym elementem jest wskazanie drogi i rodzaju rozmów z klientami potencjalnymi oraz już znajdującymi się w bazie Spa. Praktyczne warsztaty to sprawdzian zdobytej wiedzy na przestrzeni tych kilku dni szkoleniowych. Pozwolą one prowadzącemu na sprawdzenie poziomu wiedzy przekazywanej w stosunku do faktycznie przyjętej..
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zostaną przeszkoleni w skutecznych i sprawdzonych technikach wielopoziomowej obsługi klienta obiektu Spa. Pozna tajniki podejścia do klienta w licznych sytuacjach jakie w jego karierze mogą mieć miejsce. Przede wszystkim przekazana zostanie mu wiedza z tworzenia Biblii Spa – Operation Manual – przez wielu nazywaną odpowiednikiem systemu ISO dla obiektów Spa. Także wskazana zostanie droga tworzenia oferty dla konkretnych, pojedynczych lub instytucjonalnych, klientów. Uczestnicy poza tym zyskają wiedzę jak radzić sobie z klientem trudnym, problemowym oraz jak w sytuacjach przez niego kreowanych się zachować. Poruszona zostanie także tematyka języka stosowanego w Spa, to jakim słownictwem należy a jakim absolutnie nie posługiwać się w obiekcie.
TEMATYKA:
DZIAŁ I - Wprowadzenie do obsługi klienta SPA
1. Kim jest nasz potencjalny klient Spa?
2. Klient Spa – co powinniśmy oferować w standardzie obsługi z ramienia usług ekskluzywnych?
3. Obsługa klienta - recepcja – pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie
4. Recepcja Spa – procedura obsługi klienta
5. Zadania recepcji Spa
6. Terapeuta – kosmetolog – zasady obsługi klienta
DZIAŁ II - Operation Manual
1. Manual Spa spisem procedur obsługi klienta – tworzenie krok po kroku
2. Czym jest Manual Spa
3. Kolejne kroki w tworzeniu doskonałego dokumentu
4. Podział obowiązków podstawą skutecznej obsługi klienta wynikającej z manuala
5. Manual Spa – żyjącą biblią naszego Spa
6. Procedury dodatkowe wynikające z Manual Spa wg których obsługiwany jest klient
DZIAŁ III - Tworzenie ofert dla poszczególnych grup klientów Spa
1. Tworzenie oferty dla klienta pojedynczego
2. Tworzenie oferty dla klienta instytucjonalnego
3. Organizacja spotkań i eventów
4. Programy lojalnościowe dla klientów
DZIAŁ IV - Obsługa klienta problemowego
1. Kim jest klient problemowy?
2. Jak reagować na niecodzienne sytuacje?
3. Zasady zachowania i możliwe reakcje personelu
4. Ważna rola rezydenta Spa
5. Problemowy klient, czy zakłopotany pracownik – kto jest najważniejszy?
6. Problematyka molestowania i jego prób w Spa – jak reagować?
Metody prowadzenia szkolenia:
Metodyka/techniki stosowane podczas szkolenia (wykład, gdy, symulacje, ćwiczenia, scenki itp.). Zostanie zaprezentowana wiedza w sposób następujący:
Osoba do kontaktu
![]() |
Kinga Nowacka-Kuźmitowicz Tel. +48 660-571-520 |
---|
Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl
![]() |
Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela. |
---|