Sprzedaż online usług hotelarskich

Szkolenie umożliwia poznanie i samodzielne wykorzystywanie w przyszłości najważniejszych narzędzi służących do promocji usług hotelarskich w internecie, a co za tym idzie do sprzedaży usług. Szkolenie pozwala nabyć kompetencje i umiejętności, które są niezbędne w promocji hotelarstwa, i które są konieczne w działach marketingu i sprzedaży.


TEMATYKA:

1.Sprzedaż online – fakty i mity

  • Dlaczego warto prowadzić sprzedaż online
  • Klient usług hotelarskich w internecie – jak sprawdzić ilu jest chętnych na nasze usługi?
  • Czy prowadzić działania reklamowe samodzielnie czy przez agencję?
  • Jak mierzyć efektywność kampanii sprzedażowej w internecie?
  • Modele reklamowe a modele sprzedażowe - jak minimalizować ryzyko hotelu
  • Wirtualny sprzedawca w hotelu - prawidłowe serwis WWW dla klientów online przygotowanie
  • Google Adwords w praktyce czyli przedstawiciel handlowy hotelu

  • 2. Narzędzia sprzedaży w internecie – warsztaty:

      2a. Adwords – efektywna reklama usług hotelarskich w internecie:
      - podstawowe zasady planowania kampanii sprzedażowych
      - prawidłowe zintegrowania Adwords z innymi systemami Google
      - prawidłowe zintegrowanie Adwords z witryną internetową hotelu
      - tworzenie reklam sprzedażowych – psychologia reklamy w hotelarstwie
      - optymalizacja efektów reklamowych – jak prawidłowo interpretować dane i podejmować kolejne decyzje
      - jak zmniejszyć koszt reklamy
      - sposoby budowania przewagi nad bezpośrednią konkurencją
      - samodzielne kierowanie reklam do odpowiednich grup docelowych

      2b. Adwords – wykorzystanie dodatkowych możliwości systemu reklamowego:
      - samodzielne przygotowywanie reklamy graficznej hotelu w 5 min.
      - określanie celów sprzedażowych dla reklam usług hotelarskich
      - bezpieczne zwiększanie zasięgu reklamy o prestiżowe serwisy i portale internetowe
      - planowanie kampanii remarketingowych
      - monitoring konkurencji obecnej w Google

    3. Marketing bezpośredni czyli newsletter hotelu, który sprzedaje – warsztaty

  • Profesjonalne systemy do e-mail marketingu
  • Tworzenie newslettera sprzedażowego krok po kroku
  • Budowanie bazy odbiorców i ich segmentacja
  • Dodatkowe efekty sprzedażowe ważne w newsletterze hotelu
  • Umiejętne interpretowanie raportów kampanii oraz planowanie kolejnych wysyłek

  • 4. Efektywność kampanii sprzedażowych – warsztaty

  • Google Analitycs – pełna kontrola działań reklamowych hotelu w jednym miejscu
  • Jak poprawnie oceniać efektywność reklamy hotelu w internecie
  • Jak mierzyć efekty sprzedażowe i działania budujące postawy pro sprzedażowe
  • Planowanie działań reklamowych na stronie internetowej hotelu
  • Jak rozpoznać usługi hotelu o największym zainteresowaniu klientów

  • 5. Inne możliwości sprzedażowe i pro sprzedażowe dla hotelu

  • Reklama kontekstowa i intekstowa w promocji usług hotelarskich
  • Reklama sprzedażowa w mediach społecznościowych
  • Pozycjonowanie – jak ocenić czy wpływa na sprzedaż


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Skuteczny marketing online turystyczny

    Materiały do pobrania:


    ikona program
       


    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu