Turystyka w mediach społecznościowych

TEMATYKA:

1. Dlaczego należy wykorzystać social media w promocji usług turystycznych?


2. Zachowanie potencjalnych klientów usług turystycznych w mediach społecznościowych.


3. 7 kluczowych cech profesjonalnego profilu firmy turystycznej na Facebooku.


4. Facebook to nie wszystko! Praktyczne poznanie wielu innych narzędzi promocji.


5. Skuteczna komunikacja marketingowa branży turystycznej – planowanie i prowadzenie
5. efektywnych kampanii reklamowych przy ograniczonym budżecie.


6. Jak rozwiązywać sytuacje kryzysowe.


7. Social media na witrynach turystycznych.


8. Case study: analiza wielu przykładów (dobrych i złych) social marketingu w polskiej turystyce,
8. realizowane w oparciu o bezpłatne narzędzia.


9. Pozycjonowanie marki w wyszukiwarce:

  • Omówienie podstawowych zasad pozwalających na samodzielne pozycjonowanie marki w wyszukiwarce Google. Poznanie wielu bezpłatnych narzędzi związanych z monitorowaniem efektów. Przedstawienie bezpłatnego narzędzia pozwalającego na monitorowanie marki w internecie.

  • 10. Marketing w wyszukiwarce na słowa kluczowe:

  • Przedstawienie najważniejszych kroków w samodzielnym prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google. Poznanie interfejsu reklamowego i nabycie umiejętności poprawnego konstruowania kampanii reklamowych, zarządzania budżetem, a także przygotowywania skutecznych reklam promujących usługi turystyczne.

  • 11. Reklama kontekstowa i intekstowa:

  • Poznanie idei reklamy kontekstowej, w tym możliwości prowadzenia kampanii w dużych portalach i serwisach.

  • 12. Reklama graficzna:

  • Rodzaje reklam graficznych i modele jej sprzedaży. Omówienie przykładów reklam angażujących potencjalnych klientów i budujących zasięg danej marki turystycznej. Poznanie idei i zasad „landing page”.


  • Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
     

      Doradztwo i szkolenia - Turystyka w mediach społecznościowych

    Materiały do pobrania:




    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Outsourcing

    Do pobrania