Skuteczny marketing online turystyczny

Internet jest jednym z najważniejszych kanałów dystrybucji pokoi we współczesnym hotelarstwie, turystyce. Co więcej – jego znaczenie nieustannie rośnie: użytkownicy korzystają bowiem z serwisów oraz aplikacji, za pomocą których mogą błykawicznie przeglądać oraz porównywać oferty poszczególnych obiektów. Pojawiają się również zupełnie nowe zjawiska: rozwój sieci społecznościowych, serwisów geolokalizacyjnych, technologii mobilnej. Prowadzenie skutecznej komunikacji marketingowej wymaga więc wiedzy równie rozległej, co aktualnej. Tylko w ten sposób może pojawić się właśnie tam, gdzie obecnie są jego potencjalni Klienci. Temu właśnie służy szkolenie.


Cele szkolenia:

Przekazanie aktualnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego w turystyce.


Korzyści dla uczestników:

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom odpowiedzieć na pytanie jakie kanały komunikacji marketingowej mogą być najskuteczniejsze dla ich firm. Uczestnicy poznają również darmowe narzędzia, za pomocą których będą mogli lepiej planować oraz prowadzić działania promocyjne swoich firm (Analytics, E-Commerce, AdPlanner, Google Alert, Insights For Search, Narzędzie Propozycji Słów Kluczowych itp.)


TEMATYKA:

1. Wskaźniki, za pomocą których możemy badać skuteczność prowadzonych działań


2. Strona firmy:

  • Elementy, które sprzedają.
  • Jak powinna wyglądać architektura informacji strony.
  • Praca nad wyróżnikami firmy, promocjami i kampaniami.
  • Prezentacja usługi Google Analytics - najważniejsze elementy.
  • Moduł E-Commerce - w jaki sposób z niego korzystać i na nim skorzystać?
  • Konwersja i cele strony - w tym konwersja wielokanałowa - mierzymy ROI strony.

  • 3. Pozycjonowanie (SEO):

  • Szukamy fraz kluczowych - przydatne narzędzia.
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania (Google+, Rich Snippets).
  • W jaki sposób szukać firm pozycjonujących oraz na co zwrócić uwagę podczas podpisywania umowy?

  • 4. Reklama w wyszukiwarkach (SEM):

  • Na co należy zwrócić uwagę decydując się na tego typu kampanie?
  • Sposoby doboru i dopasowania słów kluczowych.
  • Dostępne formy reklamy AdWords (tekst, display, video).
  • Tworzenie skutecznych treści reklam.
  • Targetowanie – kanały dotarcia do użytkowników (słowa kluczowe, tematy, zainteresowania).
  • Remarketing AdWords, czyli w jaki sposób podążać za użytkownikiem.

  • 5. Email marketing:

  • W jaki sposób tworzyć listę mailingową obecnych i potencjalnych klientów.
  • O czym należy pamiętać (uwarunkowania prawne).
  • Jak powinien wyglądać poprawnie zakodowany newsletter.
  • Za pomocą jakich narzędzi prowadzić kampanie email marketingowe (płatne i bezpłatne rozwiązania).

  • 6. Serwisy tematyczne:

  • ZMOT - gdzie jest Moment Prawdy.
  • Identyfikujemy najważniejsze serwisy tematyczne.
  • TripAdvisor - możliwości i zagrożenia.
  • E-holiday, Poduszka, Nocowanie - czy warto?

  • 7. Social Media:

  • Czy Facebook sprzedaje?
  • Jak powinna wyglądać strategia social media
  • Możliwości, jakie Facebook dał firmom turystycznym.
  • W jaki sposób tworzyć atrakcyjną tożsamość firmy na Facebooku?

  • 8. Podsumowanie: Budżetowanie i ustalanie priorytetów.



    Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.

     

      Doradztwo i szkolenia - Skuteczny marketing online turystyczny

    Materiały do pobrania:


    ikona program
    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu