CROSS-SELLING I UP-SELLING usług gastronomicznych

Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zagadnienie psychologii sprzedaży ze szczególnym naciskiem
na up-selling i cross-selling w restauracji.


Cele szkolenia:

wykształcenie lub przebudowa wzorców myślenia o sobie, swoim hotelu i jego usługach;

określenie dotychczasowych wzorców relacji z gośćmi i identyfikacja obszarów wymagających zmiany

opanowanie techniki prezentowania korzyści


Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy nauczą się:

ikona korzysci

na ile można, należy kontrolować przebieg rozmowy, ile inicjatywy pozostawić gościom;

ikona korzysci

w jaki sposób pozytywnie i z korzyścią dla siebie wykorzystywać obiekcje rozmówcy;

ikona korzysci

jak odmawiać potencjalnym klientom (kiedy jest to zasadne) nie tracąc szansy na przyszły rozwój relacji;


Efekt:

  • Zwiększenie wysokości rachunków
  • Wyższe marże restauracji

  • TEMATYKA:

    1. Podstawowy cel każdej firmy


    2. Rola kelnera


    3. Kelner w Hotelu Ritz (studium przypadku)

  • procedury
  • dbałość o komfort klienta
  • właściwy język w rozmowach z klientami
  • spełnianie potrzeb klientów
  • godność kelnera
  • sytuacje trudne

  • 4. Co wpływa na skuteczną sprzedaż


    5. Bariery w procesie sprzedaży


    6. Przenoszenie emocji


    7. Omówienie potrzeb klienta


    8. Pytania otwarte, sposób na poznanie potrzeb (ćwiczenie)


    9. Dobór odpowiedzi na poszczególne potrzeby (ćwiczenie)


    10. Przygotowania do pracy z gościem


    11. Różnice pomiędzy klientami (ćwiczenie)


    12. Sprzedaż w restauracji to praca zespołowa


    13. Red Hot Chilli Diament w Hotelach Diament – sugestywna sprzedaż, to naprawdę działa
    13. (studium przypadku)


    14. Sprzedaż krzyżowa – cross selling


    15. Wprowadzenie do procesu up-selling


    16. Trzy podstawowe błędy


    17. Obrazowe opisy – korzyść dla klienta (ćwiczenie)


    18. Elementy sprzedaży w restauracji. Up-selling (ćwiczenie):

  • napoje
  • przystawki
  • uzupełnienia
  • desery
  • zyskowne pozycje
  • wino
  • zestawy

  • 19. Samodoskonalenie w procesie up-selling



    Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.

     

      Doradztwo i szkolenia - Hotelarstwo - Cross selling i up selling usług gastronomicznych

    Materiały do pobrania:





    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu