Profesjonalny kurs kelnerski

Każde stanowisko niesie ze sobą konkretne oczekiwania ze strony organizacji, w której dany pracownik pracuje. Szczególnie ważnym aspektem istotnym z punktu widzenia zysków dla organizacji i samego pracownika gastronomii jest świadomość roli, jaką ma do spełnienia oraz jego identyfikacja z tą rolą. Dzięki świadomości roli pracownik może skutecznie pełnić swoją funkcję i realizować strategię organizacji. Znajomość roli i świadomość swojej roli, powoduje wykonywanie pracy przy wysokim poziomie motywacji. Dobry pracownik restauracji zdaje sobie sprawę z wagi odpowiedniego stosowania standardów w restauracji. Odpowiednie wykorzystanie znajomości standardów jest prostą drogą do osiągnięcia sukcesu. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi efekty pracy całego zespołu będą trwalsze.


Cele szkolenia:

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

ikona cele

Zdefiniować swoją rolę jako pracownika restauracji

ikona cele

Odnaleźć te elementy roli pracownika restauracji, które są spójne z ich osobistymi uzdolnieniami

ikona cele

Określić swoje mocne strony i braki

ikona cele

Pracować nad wykorzystywaniem swoich mocnych stron oraz nad ograniczaniem
wpływu braków kompetencyjnych.

ikona cele

Podchodzić do swojej pracy w sposób pro-aktywny z poczuciem odpowiedzialności za wynik

ikona cele

Określić potrzeby i ich źródła satysfakcji z pracy

ikona cele

Obsługiwać w sposób profesjonalny z zachowaniem obowiązujących standardów


Korzyści dla uczestników:

ikona korzysci

Zwiększenie świadomości odnośnie własnej roli w organizacji

ikona korzysci

Poznanie sposobów poprawienia własnej efektywności w pełnionej roli

ikona korzysci

Umiejętność identyfikacji i wykorzystywania swoich mocnych stron w pracy

ikona korzysci

Identyfikacja własnych obszarów do rozwoju potrzebnych do bycia efektywnym pracownikiem restauracji

ikona korzysci

Umiejętność skuteczniejszego wpływania na wyniki restauracji poprzez aktywną sprzedaż

ikona korzysci

Zwiększenie własnej wiedzy jako pracownika gastronomii


TEMATYKA:

1. Cechy pracowników gastronomii:

  • poznanie poszczególnych cech oraz wyglądu profesjonalnego pracownika restauracji
  • zakazane zachowania
  • dekalog kelnera

  • 2. Zastawa stołowa:

  • porcelana
  • sztuciec
  • szkło
  • bielizna stołowa

  • 3. Nakrywanie do stołu:

  • restauracja ala’ carte
  • śniadania
  • lunch
  • kolacja
  • imprezy okolicznościowe
  • bufety zasiadane
  • cocktaile
  • bankiety, rauty

  • 4. Noszenie naczyń:

  • trzy talerze
  • taca

  • 5. Rodzaje serwisu:

  • niemiecki
  • francuski
  • rosyjski
  • angielski

  • 6. Obsługa gościa w restauracji:

  • powitanie
  • przyjęcie zamówienia
  • serwis
  • podanie rachunku
  • podziękowanie za serwis

  • 7. Serwis wina:

  • podstawowe informacje o winie
  • serwis wina

  • 8. Podsumowanie szkolenia



    Osoba do kontaktu

    Kinga Nowacka-Kuźmitowicz

    Tel. +48 660-571-520

    e-mail: kinga.nowacka@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.

     

      Doradztwo i szkolenia - Profesjonalny kurs kelnerski

    Materiały do pobrania:


    ikona program



    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu